hallo allemaal

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

winny66

hallo allemaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 00:14

ja ook ik ben dan toch gezwicht voor dit forum en moet zeggen erg leuk ;) ik keek al heel lang mee met mijn oudste dochter die zit er al wat jaartjes op,zei heeft al ruim 10 jaar een haflinger gipsy vreselijk lief,ik zelf heb vroeger toen ik een jaar of 12 was ook een pony gehad een new forest (sunny boy)
Heb ook zo nu en dan op gipsy gereden,voornamelijk buiten en western,nu afgelopen oktober een eigen haflinger gekregen van mijn lieve vriend voor mijn verjaardag (en ik kon hem toen nog maar pas) <3 .
Mijn dochter is toen op zoek geweest om voor mij een lieve haflinger te vinden zonder dat ik het wist!
En toen op een avond moest ik mee naar de stal en daar stond winny bij gipsy en het was liefde op eerste gezicht <3 De twee paardjes waren ook gelijk vriendjes,ze staan op een eigen stukje grond met stallen en 3 schapen.
Hoop van de zomer lekker samen met mijn dochter te kunnen genieten van deze twee schatten :+:
gr

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 13:47

hoi mam.

je weet wel raad met posten he. :D
kijk je uit straks ben je ook niet meer achter de pc vandaan te slaan _O-

hopen dat snel weer beter gaat met gips en winny en dat we van de zomer lekker kunne gaan rijden.

en kijk nou uit hoor, bokt is zeeeeeer verslavend :))