Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
randie schreef:Een mening kan natuurlijk, en die moet je ook vrij kunnen geven. Maar ik zie hier heel vaak dat mensen KEI en KEI
hard oordelen over iemand. En dat valt niet meer onder een mening..
Citaat:Over de andere voorbeelden heeft ieder een andere mening en ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat dit met jou situatie te maken heeft.. Ik heb de eerste 2 topics inderdaad ook gelezen. Maar wat is het nut van een 3 tal topics hier samen te vatten en daar nogmaals ieders mening over te vragen..?
Heel bokt staat vol met dit soort dingen.. Denk dat dit voor jou niet het moment is je daar druk over te maken, je hebt wel andere dingen aan je hoofd... Nogmaals veel sterkte de komende tijd.
pinuts schreef:das ook de reden dat ik nooit verhalen van mezelf hier neerzet. Ik heb nu een topic gemaakt over de cavia die een droge huid heeft, maar ben nu al bang dat me verweten word dat ik niet allang bij de DA op schoot zit. Je kan via het internet niet verder kijken.. je doet het met wat je leest. Soms moeten mensen even verder denken, en niet meteen hun eigen mening doordrukken