Ik uit hierbij mijn ongenoegen over het feit dat het topic rondetafelsessie gesloten is als gevolg van het feit dat er meerder bokkers zich aangesproken voelen en gaan reageren door het gezuig en gestook over chiqua en slimmerik.
dit zal ws mijn eerste officiele waarschuwing worden. So be it...Afgelopen dagen begon het hele gedoe doordat Stef haar ongenoegen uitte over de manier van communiceren en het feit dat ze zich afgewezen voelde toen ze zich aanmelde als mod.
Ik heb letterlijk gelezen en gereageerd op het feit dat chiqa alles er aan deed om Stef niet te willen begrijpen en op een vervelende manier begon te 'zuigen'. En het vooral dan toch het zo om te draaien dat Stef vooral fout was.. Nadat er bokkers zich mee gingen bemoeien en hierdoor gemoederen hoog gingen oplaaien, verdween chiqa, en begon slimmerik.. en uiteindelijk waren ze beiden vrolijk bezig om vooral toch hun mening daar neer te zetten.
En ook daar reageren bokkers weer op.. Hoe is het toch mogenlijk dat nu door zulke akties en de reakties die ze uitlokken dat topic gesloten gaat worden?
Eline je hebt ooit eens geschreven dat het moeilijk is om mensen die bv gaan 'bumperkleven' en zuigen en vervelend zijn, ze op de vingers te tikken. Maar hier is toch heel duidelijk hoe het spelletje gespeeld wordt??
Het mogen toch duidelijk zijn dat hier dingen gebeuren die niet kloppen? Hoe kan dit nu dat een soort van zelf regulerend topic als dat, want dat is het, waar mensen met elkaar in discussie kunnen maar er ook best samen uit kunnen komen. Met leuke goede ideeen aankomen, twee van zulke bokkers zo de sfeer kunnen verpesten en verzieken.. En waarom doen jullie daar niet gewoon eens wat aan??
Waarom mogen deze twee bokkers wel zuigen en bumperkleven terwijl de rest van bokt dat niet mag??
Ik niet snap niet en ik mij er ook lekker buitenhou.
Moge dat duidelijk wezen.
Yasmine
Geplaatst: 18-02-11 14:45
Het rondetafeltopic is door Eline met geldige reden gesloten. Het is dus niet de bedoeling om hier dan weer een nieuw topic over te openen. Daarnaast is het niet de bedoeling om andere Bokkers te bespreken en daarom zet ik dit topic op slot.