Stille meelezende bokker gaat zich mengen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

poetser

Stille meelezende bokker gaat zich mengen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 12:59

Ik zit nu al geruime tijd op mijn handen mede doordat ik toch al niet echt geliefd ben op bokt maar nu wil ik mijn ei kwijt.

Waar is de vrijheids van meninguiting gebleven?????????? Chiqa en Slimmerik mogen alles zeggen en doen en hun word een hand (zeg maar een dozijn handen) boven het hoofd gehouden, terwijl iedereen die zich daaraan ergert word gestraft. Geef je je mening word het topic gesloten incl ow of ban terwijl die 2 alles mogen doen?? En dan nog beweren dat er niet in 2 maten word gemeten? Kom op zeg, die 2 lokken zelf uit, zitten zelf sneren te zetten, mensen uit te dagen maar erop ingaan is precies een misdaad op bokt.

Hoe hypocriet is het boktbeheer en dan vooral het modteam? (op enkele uitzonderingen na)
Hoe schijnheilig zijn de mensen achter de schermen en hoe naief denken jullie dat de bokkers zijn????

Ik weet dat dit mij een ow of zelfs een al dan niet permanente ban kan opleveren en eigenlijk ben ik op het moment zo kwaad (oa door het gesloten rondetafel topic) dat het me weinig tot niks kan schelen momenteel.

Zo en nu ben ik vooral benieuwd hoelang het duurt voor dit topic op de mesthoop verdwijnt, want ja, je mening uiten op bokt is niet toegestaan hè????

En toch zal ik niet de enige zijn die deze 2 dames niet kan hebben en zwaar op de handen zit bij het zien van hun namen alleen al!!!!

RelarDevi

Re: Stille meelezende bokker gaat zich mengen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:01

Waar is het 'ik vind dat je helemaal gelijk hebt'-knopje.

poetser

Re: Stille meelezende bokker gaat zich mengen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 13:03

haha dank je. Ik zit me echt al weken op te vreten en ben eigenlijk opgelucht dat het er uit is.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:03

MoonChloe schreef:
Waar is het 'ik vind dat je helemaal gelijk hebt'-knopje.

Sluit ik me bij aan, er zijn gewoon enkele bokkers die 'mogen' alles zeggen wat ze willen maar owee als iemand anders dat zou zeggen! :n

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:03

Dit is bespreken van een bokkers, een nieuw topic openen omdat een ander topic (tijdelijk) op slot zit. En het aanvallen van het team.

Misschien wordt de andere niet speciaal de hand boven het hoofd gehouden maar is het verstandig af en toe bokt even uit te zetten? Het is maar internet.... :(:)
Laatst bijgewerkt door Jes op 18-02-11 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:04

Saffier schreef:
Dit is bespreken van een bokkers, een nieuw topic openen omdat een ander topic (tijdelijk op slot zit). En het aanvallen van het team.

Misschien wordt de andere niet speciaal de hand boven het hoofd gehouden maar is het verstandig af en toe bokt even uit te zetten? Het is maar internet.... :(:)

Heb je eigenlijk wel een idee wat er is gebeurd de afgelopen tijd..... (tijd is een rekbaar begrip)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:05

Saffier schreef:

Daar gaat het hier niet om. ;) Misschien als je even je ogen opent is het vrij duidelijk dat het zo is, en dat los je niet op met bokt even uit zetten.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:05

Bespreken van bokkers is inderdaad niet de bedoeling. Daarnaast staat het rondetafeltopic even op slot met een slotje voor overleg: [FZ] Voorstel: rondetafelsessie

Graag dus even afwachten of het rondetafeltopic weer open gaat of niet.