Hoi,even mezelf voorstellen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saarbicje

Hoi,even mezelf voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 16:30

Ik heet Sarah en word in juni 28 jaar. Ik ben woonachtig in Brugge (België). Ik werk in het dagelijksse leven en zoals iedereen ben ik gebeten door het paardenvirus.
Toen ik klein was, wou ik al paardrijden, maar helaas was het te duur. dankzij m'n vriend ben ik 7 jaar geleden met lessen te volgen in manège 't Vagevuur in Zuienkerke. Na 3 jaar daar te rijden, vond ik m'n verzorgpaardje Céline in privéstalling 't Eikenhof en daar ben ik dus gebleven. Algauw kocht ik m'n 1ste pony: een Appaloosa genaamd Tosca. Haar leerde ik op en verkocht ik dan voor een Haflingermerrie Charrona. Haar heb ik een jaar gehouden, maar door een ongeluk met Charrona was het vertrouwen weg. Na een weekje zoeken vond ik Lambic. Een lieve ruin van bijna 12 jaar met prachtige crèmevoskleuren. Dat was liefde op het 1ste gezicht. 't Is een schat van een paard en ik hoop nog op vele jaartjes samen.

Ik ben voornamelijk actief op Bokt.be, maar ik wil hier toch ook eens rondneuzen :)

Shoot if you have questions *\o/*

mika11

Re: Hoi,even mezelf voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:46

Welkom
Brugge is mooi. Ik ben ooit op vakantie geweest in Nieuwvliet in Zeeland en zijn toen een dag naar Brugge geweest.