nieuw trend? 2 topic's zelfde foto's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

nieuw trend? 2 topic's zelfde foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 17:17

Is het jullie ook opgevallen dat er de laatste tijd veel bokkers zijn die, 2 keer het zelfde topic plaatsen. Met de zelfde foto's alleen in een ander subfora met een andere titel.

Dit valt me echt pas sinds een paar weken op. En heb er ook al een aantal keer voor getemt. Kan er niet duidelijk worden gemaakt dat het niet de bedoeling is 2 topic's te openen met de zelfde foto's in verschillende subfora. Het lijkt namelijk steeds vaker voor te komen..

Annemeik

Re: nieuw trend? 2 topic's zelfde foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 17:18

Ja mij ook, en dan vooral HAW en ITP dezelfde foto's plaatsen. Ik snap dat niet hoor.

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 17:19

Kansen verspreiden dat het goed staat? Zou het niet weten maar klopt zie het ook.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 17:19

Het is mij inderdaad ook al opgevallen, ik snap het nut er alleen niet van...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 17:20

Annemeik schreef:
Ja mij ook, en dan vooral HAW en ITP dezelfde foto's plaatsen. Ik snap dat niet hoor.

Het gebeurt vaak als mensen maar weinig reactie's krijgen op hun vorige topic. Maar vind het wel heel irritant.. Dat ik steeds topic's aan klik met foto's die ik al gezien heb..

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 17:20

Dat is mij inderdaad ook opgevallen...

Blijkbaar hebben die mensen een deuk in hun ego en hopen ze dat als ze 2 topics openen ook dubbel zoveel leuke reacties te krijgen, en zo hun deuk weer op te vullen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 17:21

jouke_h schreef:
Kansen verspreiden dat het goed staat? Zou het niet weten maar klopt zie het ook.

Nee want meestal staan de topic's gewoon goed. En vaak word het 2e topic ook pas een dag later geopend. En daarbij verplaatsen de mod's gewoon het topic als het niet goed staat

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 17:57

Crossposten (hetzelfde topic op meerdere fora plaatsen) is inderdaad niet toegestaan: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels#Cro ... 2Fschoppen
Als je zoiets tegenkomt, kan je het beste ook in je TEM-melding vermelden waar het om gaat. Als wij een topic verplaatsen, gaan wij ook niet (altijd) in de berichten van de gebruiker kijken om na te gaan of die hetzelfde topic al ergens heeft geplaatst. Het is dus heel fijn als zo'n dingen in de TEM worden vermeld, dan kunnen we het gerichter aanpakken en de gebruiker waarschuwen dat dit niet de bedoeling is. :)

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 18:34

Mag je ook temmen als de topic-starter meerdere oude foto's plaatst samen MET wat nieuwe foto's? :-)
Hoe wordt dit, richting topicstarter, behandeld door de Modjes? :-)

Yasmine schreef:
Crossposten (hetzelfde topic op meerdere fora plaatsen) is inderdaad niet toegestaan: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels#Cro ... 2Fschoppen
Als je zoiets tegenkomt, kan je het beste ook in je TEM-melding vermelden waar het om gaat. Als wij een topic verplaatsen, gaan wij ook niet (altijd) in de berichten van de gebruiker kijken om na te gaan of die hetzelfde topic al ergens heeft geplaatst. Het is dus heel fijn als zo'n dingen in de TEM worden vermeld, dan kunnen we het gerichter aanpakken en de gebruiker waarschuwen dat dit niet de bedoeling is. :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 18:35

Ik heb net weer getemd op een topic :)

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 19:10

Valt mij sinds vandaag ook op. Nutteloos zeg :+