Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nickytje schreef:Ik heb ook soms wel dat ik één dag m'n pil vergeet en ben nog nooit zwanger geweest.
Sammyy schreef:Nickytje schreef:Ik heb ook soms wel dat ik één dag m'n pil vergeet en ben nog nooit zwanger geweest.
Niet om TS bang te maken, maar dat heeft niks te zeggenIk vergat ook wel eens ( eerder met regelmaat eigenlijk ) mijn pil, nooit iets gebeurd. Toen ik eigenlijk gewoon ECHT niet meer zwanger wilde worden ( wist toen dat ik geen lange toekomst zag met mijn ex ) heel erg op gaan letten, wanneer, of en hoe laat ik het ding nam. Of ik diarree/braken had oid, en toch zwanger geworden, dwars door mijn o zo zorgvuldig geslikte pil in
Horsii_mine schreef:Als je hem 1 dag bent vergeten kun je de dag erna gewoon 2 nemen.
rina schreef:Horsii_mine schreef:Als je hem 1 dag bent vergeten kun je de dag erna gewoon 2 nemen.
Ik ben nog geen pil tegengekomen waar dat in de bijsluiter staat. Ik ken zelfs alleen maar bijsluiters die dat ten zeerste afraden.
En ik heb toch al wat soorten pil gehad. En een vergeten pil maar snel innemen en dan de volgende op de normale tijd is ook al niet aanbevelenswaardig. Dames toch even goed de bijsluiter lezen, beide worden bij alle soorten die ik ken afgeraden. Een vergeten pil nog even innemen is volgens de bijsluiters alleen maar handig als je dat binnen 12 uur kan doen nadat je hem vergeten bent. Als je hem dus een keer vergeet kan je hem smorgens nog wel innemen, maar niet meer smiddags.