Moderators reageren niet op pb?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Moderators reageren niet op pb?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-11 16:28

Hoihoi,

Ik heb 2 keer een moderator gepbt, één keer met een belangrijke vraag, en een keer met een minder belangrijke.
Beide keren geen andwoord. Ondertussen is het niet meer nodig, omdat het toch al te laat is, maar ik vraag me af of het nou echt nodig is dat ik alle moderators een berichtje stuur met mijn vraag in de hoop dat er 1 tijd heeft?
Zoiezo is alle mods pben al niet te doen aangezien je vragen over eenmaal andermaal niet steld aan de moderator van beestenboel lijkt me...

Ik snap dat mods het druk hebben, maar waar kun je terecht met vragen over bokt?
Als ik het hier op forumzaken vraag, word het topic gesloten met de mededeling; Vraag het aan een moderator.
Terwijl die het te druk hebben om te andwoorden?

slimmerik

Re: Moderators reageren niet op pb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 16:52

Hmm hoe lang geleden is dat gebeurd. Mijn ervaring leert dat je eigenlijk altijd wel antwoord krijgt. Maar soms is het ook zo dat ze wel online staan maar ondertussen misschien wel aan het stofzuigen zijn.

Kun je zien dat je pb's in de verzondenbox staan of staan ze nog in postvak uit? In postvak uit zijn ze nog niet gelezen....

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 17:01

Het is absoluut een doel om alles (binnen redelijke tijd) te beantwoorden. Echter (en dan kom ik op een stukje menselijkheid ;)) kan het bijvoorbeeld zijn dat iemand ziek is en daarom niet aan je pb toe komt. En zo zijn er nog een aantal andere (menselijke) redenen om niet op de juiste manier aan het werk toe te komen.
Begrijp me niet verkeerd; in een normale situatie zonder een bijkomstigheid is het gewoon zaak dat dingen opgepakt worden.

Als je het idee hebt dat je geen reactie gaat krijgen kun je een paar dingen doen:
- Dezelfde moderator nog een pbtje sturen met de vraag of hij/zij je pb heeft gezien.
- Een andere moderator pb'en (als het een forum kwestie betreft een mod van dat forum) en dezelfde kwestie voorleggen.
- Een hoofdmoderator pb'en en dezelfde kwestie voorleggen.

En als het dan echt nog niet gaat lukken dan kun je een mail sturen naar webmaster@bokt.nl. Maar voor het zo ver moet zijn moet en kan het al 3x eerder opgevangen worden ;)

Zijn er op dit moment nog punten waar je mee zit? Stuur mij dan even een pb. Ik ben er nu van op de hoogte en zal naar je bericht gaan kijken.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 18:25

Daphne, ik geloof dat je kwestie inmiddels via pb beantwoord is. :)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-11 18:26

Ja, helemaal :j

Bedankt!