Wiki artikel Halter

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DTF

Wiki artikel Halter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 11:56

Het is mij opgevallen dat er in het wiki artikel Halter
Zoals in het begin van het artikel aangegeven word:
Citaat:
Het onderdeel halter wordt alleen uitgeschreven op rassenshows van de Paints (APHA), Quarters (AQHA) of American Appaloosa's (ApHA). Het is een onderdeel waarbij de paarden op exterieur en gangwerk beoordeeld worden.

Dit is niet correct. De halter classes worden ook gehouden bij AMHA, AMHR en ASPC. (minipaarden)
In het hele artikel is er geen verwijzing naar deze organisaties welke ook andere indeling hebben van hun classes.
Misschien handig om hier eens naar te kijken.

Gr Dennis

Marieke_K

Re: Wiki artikel Halter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 12:42

Heb je misschien een bron hierover? :)

DTF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 12:53

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:33

ik denk dat de halter die jij bedoelt een andere soort halter is dan de halter bij de western...

Misschien dat het artikel over halter dan uitgebreid kan worden met informatie over de AMHA, AMHR en ASPC en dan het halter-artikel ook in de bijbehorende andere categorieën zetten :)

Of de halter van de AMHA, AMHR en ASPC een eigen artikel geven, halter bij western hernoemen en van de pagina "Halter" een doorverwijspagina maken... :)

DTF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 11:06

Banjer schreef:
ik denk dat de halter die jij bedoelt een andere soort halter is dan de halter bij de western...

Misschien dat het artikel over halter dan uitgebreid kan worden met informatie over de AMHA, AMHR en ASPC en dan het halter-artikel ook in de bijbehorende andere categorieën zetten :)

Of de halter van de AMHA, AMHR en ASPC een eigen artikel geven, halter bij western hernoemen en van de pagina "Halter" een doorverwijspagina maken... :)

Het halter van de AMHA, AMHR en ASPC is exact op dezelfde wijze als omschreven in de tekst die er nu staat.

Ik denk wel dat de optie voor een doorverwijspagina een optie zou kunnen zijn aangezien ik de plannen heb om meer wiki artikelen te schrijven over de miniaturehorses en dan met name het showen.
Op die wijze kan er op een andere plaats bij de miniaturehorses ook een doorverwijzing plaats vinden evenals bij de AQHA ed.

Gr Dennis

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:15

Dennis, ik wil dit op gaan pakken, maar ik denk dat ik je hulp nodig heb... zou jij misschien informatie over de halter bij de AMHA, AMHR en ASPC kunnen geven?

Je zegt dat het hetzelfde is als bij de western.... ik mis hier zelf de kennis om in te kunnen schatten of ik een doorverwijspagina van Halter ga maken, of dat ik het huidige artikel ga aanvullen... :)

DTF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 11:42

Hoi banjer

Ik ben hier met stef naar aan het kijken geweest wat de mogelijkheden zijn.
Er is nu een onderdeel over de american miniature horse en deze willen we gaan uitbreiden.
Helaas heb ik het op dit moment behoorlijk druk waardoor ik er niet echt aan toe kom.
Ik denk dat ik met een weekje of 2 weer meer tijd heb en zal dan eens kijken wat een mooie oplossing zou zijn.
Er is best kans dat ik samen met stef het hele american miniature horse gebeuren op ga pakken.

Gr Dennis

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 11:48

is goed Dennis :) Mocht je mijn hulp/inbreng toch nodig hebben, weet je me te vinden :)