Sluiten van topics op LN

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Melisjee

Sluiten van topics op LN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 18:29

Ik zag pas een topic staan op LN van een meisje die het nummer TikTok coverde.
Dit is gesloten omdat je volgens de moderator deze mensen tegen zichzelf in bescherming moet nemen.

Snap ik volledig, ga ik dan ook helemaal in mee.

Maar waarom staan er dan nog vaak zat filmpjes over mensen die (belachelijke, grappige, slechte) audities doen bij X-factor, American Idol, etc. etc.?

Dit snapte ik even niet..

Mireille

Re: Sluiten van topics om LN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 18:33

Het verschil tussen de topics over audities van bv. X-faxtor of American Idol en het topic waar jij nu op doelt zorgt er voor dat het topic met de TikTok cover is gesloten, en veel andere wel open blijven.
Sommige reacties in het TikTok cover topic (en ook het doel van het topic) zijn niet fijn en bedoeld om het meisje van het filmpje te kakken te zetten. In de Bokt regels is te lezen dat we dat niet toestaan. Vandaar dat het op slot is gegaan. Als auditiefilmpjes worden geplaatst met het doel de auditant te kakken te zetten dan wordt dat ook gesloten ;) Maar zolang het doel netjes is, en de reacties netjes zijn, is er geen reden tot sluiten.

Melisjee

Re: Sluiten van topics op LN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 18:38

Ik snap de beslissing ook wel :j .
Maar welk doel heeft iemand dan als die een link van een (echt slechte) auditie plaatst?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 19:27

Mireille schreef:
Als auditiefilmpjes worden geplaatst met het doel de auditant te kakken te zetten dan wordt dat ook gesloten ;) Maar zolang het doel netjes is, en de reacties netjes zijn, is er geen reden tot sluiten.

Euh, no offence, maar je doet zelfs aan iets dergelijks mee, dan weet je ook wat het risico is. Het wordt gewoon op TV uitgezonden, waarom zou bokt hier verantwoording in moeten nemen?

Mireille

Re: Sluiten van topics op LN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:23

Je kent (hoop ik ;)) inderdaad de risico's als je aan zo'n programma mee doet. Echter denk ik dat het geen vrijbrief mag zijn tot het te kakken zetten van die persoon. Of zelfs veel verder gaan dan dat en bijvoorbeeld zeggen dat iemand bijvoorbeeld 'lelijke trol' is.
Bokt hoeft voor de mensen die wel meedoen aan zo'n auditie geen verantwoording te nemen, maar het is wel onze taak om het forum tot een fijn forum te houden zonder allerlei verwensingen of kleinerende en beledigende uitlatingen. Als een topic met bijvoorbeeld een filmpje verder geen enkel doel treft en er niet op een redelijke manier over gepraat kan worden dan is de enige oplossing wellicht toch een slotje.