Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ceriadwen schreef:Nou ik vind het pure onzin... er kon wel een actie komen om verdrinkende paarden destijds te redden.. maar deze worden weggemoffeld... internethelden hoor met het op slot gooien en weggummen van een kwaliteitsstaaltje dierenmishandeling.
ThePast03 schreef:Het eerste topic staat er nog gewoon en daarin is niets weg gegumd.
Complottheorieën er omheen verzinnen is nergens voor nodig, er staat duidelijk in de slotpost waarom het topic tijdelijk op slot gegaan is.Ceriadwen schreef:Nou ik vind het pure onzin... er kon wel een actie komen om verdrinkende paarden destijds te redden.. maar deze worden weggemoffeld... internethelden hoor met het op slot gooien en weggummen van een kwaliteitsstaaltje dierenmishandeling.
EstherHegt schreef:Ok, ik begrijp wel het punt van de mods, een heksenjacht dat kan natuurlijk niet.
Maar de foto's die zijn natuurlijk wel puur journalistiek, zet de naam van de fotograaf erbij en er kan ook geen misbruik van gemaakt, een krant kan betalen voor die nieuwswaarde.
Sjolvir schreef:Anders bestond er ook geen oorlogsjounalistiek... met de meest verschrikkelijke foto's, maar wel foto's
waardoor wij ons realiseren wat er gaande is.
Overigens val ik geloof ik onder de redelijk brave bokkers, maar na een week met pest collega's,
brutale vlegel als paard, waardeloze mede weggebruikers een brak lijf en een terroristische kat...
Heb ik nu de pest pokke hekel aan bokt.. slecht voor mijn humeur vandaag.
Niet op het topic an sich, maar het feit dat 40 verwaardeloosde paarden, niet gehoord kunnen worden op een groot paarden forum.
Was bokt niet het grootste?
ThePast03 schreef:Het eerste topic staat er nog gewoon en daarin is niets weg gegumd.
Complottheorieën er omheen verzinnen is nergens voor nodig, er staat duidelijk in de slotpost waarom het topic tijdelijk op slot gegaan is.
Citaat:Moderatoropmerking:
Het slotje voor overleg is een definitief slotje geworden. Er is verschillende malen gevraagd om, hoezeer de emoties ook oplopen en te begrijpen zijn, om geen persoonlijke info over de eigenaren te plaatsen of wilde acties op te starten. Ondanks dat er duidelijk is uitgelegd dat dit in het belang van iedereen is, bleef er over de eigenaren worden gespeculeerd en opgeroepen tot acties.
santie schreef:De foto's van vandaag zijn gemaakt door een gebande bokker, die al eerder voor deze pony's op de bres is gesprongen, misschien maakt dat ook nog verschil?