Commercieel verlotingen: SPANNEND, BIJNA, OOEEEEHHH..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Commercieel verlotingen: SPANNEND, BIJNA, OOEEEEHHH..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 08:31

Zo, nu maar even een topic over iets waar ik me mateloos aan irriteer..
Er zijn nogal wat verlotingstopics. Hardstikke leuk en veel mensen doen hieraan mee, nog geen enkel probleem.

Maar soms begint het gezeur al 3 dagen van te voren:
'Ohh, nog 3 dagen en dan de uitslag.. OOEEEH! :):)'
'SPANNEEEEND....'
'Bijnaaaaaaaaa!!!!'

Hier en daar komt er dan nog een aanmelding tussendoor. Is het geen mogenlijkheid om deze reacties te verbieden? Of mag hier al op getemd worden? (arme mod die dat allemaal mag gaan verwijderen.)

Het is namelijk onnodige vulling van een topic, geeft andere geen kans meer om te reageren (misschien kijkt de TS er overheen) en de uitslag is moeilijk te vinden tussen al die 'SPANNEEEEEEEND :):)' berichten door.

Wat vind Bokt?

corinne1981

Re: Commercieel verlotingen: SPANNEND, BIJNA, OOEEEEHHH..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 08:38

Haha, ja behoorlijk irritant, om dan maar niet te spreken over de 'speciale redenen' waarom iemand echt zou moeten winnen. Alsof dat helpt bij het loten...
Lijkt me ook niet overzichtelijk voor degene die het lootje moet trekken. Ik vraag me sowieso af hoe ze dat doen wanneer er meer dan 50 bladzijdes vol staan met aanmeldingen, alsof ze echt al die lootjes gaan maken.
Hopelijk is er een computerprogramma voor!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 10:51

Haha inderdaad of de reacties van:
Ik win toch nooit wat.. ;(
Doe dan niet mee. :roll:

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:21

Op EA mag er niet offtopic geplaatst worden en alleen gereageerd worden bij serieuze interesse.
Oneliners zijn niet toegestaan. :)

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:23

haha ik dacht al dat ik de enige was die dat zo irritant vond, maar van mij mogen die idd ook wel verwijderd worden :j

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:24

haha dat zal ik wel geweest zijn :+ ik begon in die van het barokke halster 3 dagen geleden..
Maar wat is het probleem dan? Bouwt toch een beetje sfeer en spanning op ? :) En als het allemaal eerlijk gaat krijg je daarmee geen extra kans en moeten de andere aanmeldingen gewoon te zien zijn :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 17:00

em_papillon: Ik vind het ook heel erg storend. Het voegt simpelweg niks toe aan het topic en iedereen weet heus wel dat het nog xx aantal dagen duurt totdat de trekking is. Bovendien is het onnodige topicvulling, onoverzichtelijker voor de TS (die moet alles namelijk wel uitzoeken) en het bouwt totaal géén spanning op in mijn ogen.

Staat natuurlijk wel tegenover dat je voor de uitslag heel simpel op 'door de TS' kan drukken.

Maar in het geval van oeh bijna en spannend berichtjes vind ik dat die berichtjes echt offtopic zijn. Ook al is het een verlotingstopic.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 21:11

Ik vind het gewoon onzinnig, als je 3 dagen van te voren al begint vraag ik me echt af of je nog een leven naast Bokt hebt. (niet aanvallend of persoonlijk bedoelt)
Je hoort vanzelf wel wie gewonnen heeft, met off topics reacties gaat het echt niet ineens sneller.

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 22:15

Ajoh.. ik vond het gewoon wel lollig.. vind het gezellig om met andere ergens op te hopen en naar uit te kijken :)
Zou me er gewoon niet zo druk om maken.. denk dat anders modjes het inderdaad erg druk krijgen!

Maar ik zal er op letten hoor! :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:58

em_papillon schreef:
haha dat zal ik wel geweest zijn :+ ik begon in die van het barokke halster 3 dagen geleden..
Maar wat is het probleem dan? Bouwt toch een beetje sfeer en spanning op ? :) En als het allemaal eerlijk gaat krijg je daarmee geen extra kans en moeten de andere aanmeldingen gewoon te zien zijn :)

Zoals een modje hierboven al zegt zijn die reacties simpelweg niet toegestaan omdat ze offtopic zijn. Buiten de vraag of het sfeerverhogend werkt (imo niet, maargoed) mag het dus gewoon niet.