Hello

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Davy1985

Hello

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 12:06

Even voorstellen, ik ben zowat heel m'n leven opgegroeid tussen de paarden. sinds m'n zus is beginnen paardrijden op haar 5e (ik was toen 3jaar) ben ik altijd mee gegaan naar de manege, toen ik zelf 5 was ben ik zelf begonnen met rijden, toen ik de basis onder de knie had begon ik stilletjes te springen met onze eigen pony, ging vaak mee op wandelingen van de manege, en altijd mee naar de wedstrijden van m'n zus. Mijn moeder reed zelf ook dressuur maar niet in competitie verband. toen ik 6jaar was ben ik met m'n hoofd op een balk gevallen(net onder de tok) en sindsdien heb ik nooit meer gereden, tot ik 3jaar geleden m'n huidige vriending ontmoete die zelf sinds haar 5e dressuur rijd. zij heeft ervoor gezorgt dat ik terug vertrouwen kreeg in een paard, en begon haar paard uit te stappen en daarna draven. maar daarna is dat ook weer een tijdje niks geweest omdat ik nog altijd bezig was met m'n eigen hobby, ik snowboarde sinds m'n 12e, nu daus 13jaar, maar wegens een knie blessure ben ik nu definitief gestopt. nu leg ik mij volledig terug toe op paardrijden en alles wat erbij komt kijken. ik ben stilaan het nieuwe paard van m'n vriendin aan het uitstappen, maar tegen de zomer begin ik echt terug privé les te nemen. voor mij zal het enkel de basis zijn en wat extra, ik wil gewoon mee gaan wandelen in bossen enzo samen met m'n vriendin. dus geen dressuur ofzo. mijn zus zelf reed western, en m'n schoonbroer rijd met de span, dus je kan wel zeggen dat het paardrijden in het bloed zit, en zoals onze lerares zegt, eens paardrijden in je bloed zit, krijg je het er niet meer uit! ik hoop dus ook dat ik hier wat tips kan krijgen om m'n angst te overwinnen.

Groetjes Davy

Mayflower_

Re: Hello

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 12:08

Hoi welkom hier! :wave:

Angst ken ik! Ik heb het overwonnen door op het liefste en braafste paard lessen te volgen en vanuit daar mijn vertrouwen terug gekregen. Later durfde ik ook weer op de jonge paarden te rijden. :)

Davy1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 12:10

Ja dat geluk heb ik, dat m'n vriendin haar paard echt op niks reageerd.