Even voorstellen:)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie67

Even voorstellen:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-11 20:03

Hallo allemaal!
Ik ben Nathalie, 24 jaar en net lid geworden van bokt.nl
Heb 10 jaar lang paarden verzorgd maar mijn laatste verzorgpaard is helaas vorig jaar naar Belgie verhuisd en dat werd voor mij eigenlijk te ver om haar te blijven verzorgen..Maar dit paard was mijn maatje, onvoorwaardelijk, door dik en dun, door weer en wind en daarom besloot ik een auto te kopen en elke week heen en weer te rijden om haar te kunnen zien..maar net op dat moment kreeg ik het verschrikkelijke nieuws dat ze plotseling (en op zeer jonge leeftijd) overleden was. Dat was een klap voor me, maar heb het inmiddels een plekje weten te geven.
Nu zou ik heel graag weer een paard willen verzorgen in de omgeving van Zwijndrecht.
Ik hou er van om lekker met het paard te tutten, uitgebreid te poetsen, wandelen enz en qua rijden heb ik niet zoveel ambities: Lekker wat rond hobbelen en buitenritjes maken vind ik heerlijk om te doen. Ook met jonge paarden heb ik ervaring. Ik ben trouw, neem graag de tijd voor het paard en ben rustig en consequent.
Wie kan me helpen aan een leuk verzorgpaard?
Groetjes Nathalie

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:05

Ik kan je er niet aan helpen, maar welkom op bokt! Misschien een advertentie plaatsen op Verzorgpaarden? ;)

Collie2008

Re: Even voorstellen:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:07

Inderdaad plaats eens een advertentie op bokt en op marktplaats :) Of vraag aan pensionstallen of je daar een advertentie mag ophangen, succes

Welkom :)