Ik ben Lisa, ik ben 16 jaar oud en rijd al ruim 8 jaar paard. Ik heb helaas geen eigen paard maar ik ben aan het kijken naar het financiële plaatje, dus eventuele hulp daarbij van andere bok leden is zeer welkom, ik woon in het schitterende Zeeland in de stad Zierikzee en ik ben op dit moment ook zoekende naar een Verzorgpaard/pony. Ik heb helaas moeten stoppen met paardrijden omdat de manege waar ik reed, Manege Grol in Renesse, te ver weg was. Ik rijd eigenlijk al vanaf mijn 4e paard maar heb pas vanaf mijn 8e officieel les. Ik ben al mijn hele leven gek op paarden geweest en bij hen heb ik het gevoel dat ik welkom ben. Ik heb een autistische stoornis waardoor ik moeite heb met contact maken met mensen, via het internet is echter geen probleem maar paarden hebben mij altijd de steun gegeven die ik zocht. Nu ik ze kwijt ben voel ik me echt verloren dus zoek ik naar andere opties zoals een verzorgpaard/pony of zelfs de aanschaf van een paard. Mijn andere hobby's zijn tekenen, lezen en computeren en ik heb een hekel aan naar school gaan xd
Nou dat was meteen een heel levens verhaal