Omdat er de laatste tijd nog al wat 'geklaag' is over mod's vond ik het wel waard om een topic te openen met: positieve verhalen, complimentjes, gewoon om een mod blij te maken! Zeg nou zelf, zonder mod's was bokt absoluut een puinhoop!! Ze doen het allemaal vrijwillig, steken heel wat uurtjes in het beantwoorden van vragen, oplossen van TeM's, zorgen dat alles op rolletjes loopt!
dan wil ik graag toevoegen dat niet alleen de mods, maar ook de BC, de Wikimods, NR en niet te vergeten de beheerders heel veel uurtjes in Bokt steken...
_MG @ Ik kon het zo snel niet vinden met de zoekmachine.. (of ik ben echt blond!! haha)
Banjer @ Ja inderdaad je hebt helemaal gelijk.. eigenlijk de hele crew van Bokt!!
Wat een leuke reacties!!
Maar moet zeggen dat ik blij ben met alle Mod's! Nooit geen onaardig antwoord, of ruzie gehad!! Zelf vind ik Jans echt een top mod! Als ik de Tem knop gebruik (en dat is nog al eens ) krijg ik altijd een berichtje terug, ofwel met uitleg, ofwel met een bedankje!
(als nou het topic maar niet gesloten word.. dan word het een ander verhaal haha grapje)
Yasmine
Geplaatst: 29-01-11 00:22
Inderdaad, vooral niet vergeten hoeveel werk de nieuwsredactie, wikiteam en bezwaarcommissie verzet. Dat is misschien niet altijd even zichtbaar voor de gebruikers, maar ook zij zijn heel belangrijk voor Bokt
Beste mod's en ieder ander die zijn vrijwillige bijdrage levert om bokt tot bokt te maken: chappeau!!
Anoniem
Geplaatst: 29-01-11 13:56
Hier ook een pluim die kant uit voor al dat werk dat jullie dagelijks op bokt doen. In het bijzonder voor Nickeltje en Karl66 die ik op een hele andere manier heb leren kennen door onze één op één gesprekjes, geeft toch een stukje wederzijds persoonlijk begrip en niet alleen een nickname op een website.