Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LoveKuss14 schreef:Ja ik heb ook een vraag over bokt.nl
Hoe ga je naar je profiel en waar start je een forum?
Klinkt gek, ik weet het.
Chica schreef:LoveKuss14 schreef:Ja ik heb ook een vraag over bokt.nl
Hoe ga je naar je profiel en waar start je een forum?
Klinkt gek, ik weet het.
Lastig te vinden in het begin he?
Naar je profiel:
Rechts bovenin staat: zoeken, leden, GEBRUIKERSPANEEL
Die laatste is hoe je in je profiel komt
Kijk daar maar eens goed rond
En waar start je een forum? Je strart eigenlijk geen forum maar een topic
Hier: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Het_B ... s_en_posts kan je vinden hoe dat moet
Begin anders eerst eens goed te lezen en te klikken op de linken in de HELP: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help
Succes en red je het niet, altijd vragen, iedereen helpt
BlueAngel schreef:Moet ik dingen plaatsen over paarden oid en dan 25 keer?
En waar moet dat dan?
Uit Help schreef:Bokt is in eerste instantie een forum waar je samen met andere paardenliefhebbers kan praten over paarden en alle zaken die daarmee te maken hebben. Tot de forums die paard-gerelateerd zijn heb je altijd toegang. Voor vaste leden zijn er ook forums waar zaken die niets met paarden te maken hebben besproken kunnen worden en is er een 'marktplaats' gedeelte (Eenmaal Andermaal). Om toegang tot deze forums te krijgen, kun je je aanmelden op deze link.
Je kunt alleen toegang krijgen als je meer dan 25 zinnige posts hebt geplaatst op de specifieke paardenforums, dit zijn de informatieve forums die je vindt onder het eerste tabblad (informatief). Zo maar berichtjes plaatsen om zo snel mogelijk aan die 25 te komen is niet toegestaan.
BlueAngel schreef:Jammer maar ik kan niets verzinnen over paarden in feite dus, mag ik niet meedoen?
En waarom is deze regel er?
Wat een gedoe allemaal.
Zie genoeg interessante topics maar daar mag ik niet in, tenzij ik iets zinnigs te melden heb bij paardentopics.
Hm neem aan dat dit forum groot genoeg is om eens uit te breiden!
*hint*
Dus ik moet wachten tot ik iets verzonnen heb, 25 x om mee te mogen doen.
Volgens mij gaat dit mij wel 2 maand duren...
BlueAngel schreef:Jammer maar ik kan niets verzinnen over paarden in feite dus, mag ik niet meedoen?
Wat een gedoe allemaal.
Zie genoeg interessante topics maar daar mag ik niet in, tenzij ik iets zinnigs te melden heb bij paardentopics.
*hint*
slokkie schreef:BlueAngel schreef:Jammer maar ik kan niets verzinnen over paarden in feite dus, mag ik niet meedoen?
Wat een gedoe allemaal.
*hint*
Treur niet, het heeft mij bijna 1.5 jaar gekost om 25, zinnige, paardgerelateerde posts te plaatsen.
Maar daarna gaat het hard.
sharintje1 schreef:BlueAngel schreef:Jammer maar ik kan niets verzinnen over paarden in feite dus, mag ik niet meedoen?
Wat een gedoe allemaal.
*hint*
Je kan toch een vraag stellen, over iets wat je nog niet weet. Zo krijg je reacties en kan je daar weer op reageren.
Dat telt ook mee