Slotje, voor wat????????????

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

vito05

Slotje, voor wat????????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 10:59

Ik word af en toe doodziek van Bokt met z'n regeltjes.
Er zijn 10000 toppics over relatieproblemen, 10000 over: welke stal moet ik nemen, 10000 over: welk voer moet ik geven enz enz.
Nu vraag ik een vraag over vers vlees bij een blaasgruis kat, word er een slotje op geknald omdat ik mijn vraag maar in een of ander oud toppic moet plaatsen.
[BB] Kat met blaasgruis: hoe voeren met vers
Wat is het probleem van dit toppic, mijn vraag is toch iets anders dan alleen maar vers vlees voeren en normaal word vriendelijk verzocht niet zo'n oud toppic omhoog te halen.
Als je bij ieder toppic een slotje moet zetten bij iets dat al eens besproken is kun je beter Bokt sluiten.

Storm

Re: Slotje, voor wat????????????

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 11:53

Waarom stuur je geen pbtje naar de mod die het op slot heeft gezet?
Dat lijkt me een stuk handiger en duidelijker dan het op FZ zetten. :)

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 11:54

Heb je de moderator die het heeft gesloten (of een andere moderator van BB) een pb gestuurd met de vraag meer uitleg te krijgen over de reden van het slotje? Dat lijkt me in eerste instantie even zinvoller dan het hier algemeen te bespreken. :)

[edit] Tegelijkertijd :D

vito05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 11:55

Is al gebeurd maar die is daarna niet online geweest dus even afwachten.
Maar ik baal van het feit dat er wel erg royaal met slotjes word gegooit.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 14:17

Wat ik zelf altijd nogal kan waarderen is als iemand tevoren al een PBtje stuurt met "joh, ik wil het hier-en-hierover hebben, er is een oud topic/centraal topic en daarin wil ik juist wel/niet posten omdat mijn vraag daar wel/niet hoort, dus mijn voorkeur heeft dit, is dat oke?".
Dan is dat in 99% van de gevallen ook gewoon oké (mits, tenzij, maar en dan sta ik altijd open voor argumentatie) en stuur ik mn medemoddies meteen een PB of TEM dat het zo afgesproken dus goed is. Voorkomt discussies en meningsverschillen achteraf :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 14:42

vito05 schreef:
Er zijn 10000 toppics over relatieproblemen, 10000 over: welke stal moet ik nemen, 10000 over: welk voer moet ik geven enz enz

Zie dat je nog niet zo lang lid bent, maar als er ergens veel topics over zijn is het over katten met blaasgruis en het voeren van vers vlees, als je de zoekfunctie had gebruikt had je die topics op kunnen speuren, en sommige zo recent zijn dat je je verhaal daar ook kwijt kunt.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 21:56

delerium schreef:
Wat ik zelf altijd nogal kan waarderen is als iemand tevoren al een PBtje stuurt met "joh, ik wil het hier-en-hierover hebben, er is een oud topic/centraal topic en daarin wil ik juist wel/niet posten omdat mijn vraag daar wel/niet hoort, dus mijn voorkeur heeft dit, is dat oke?".
Dan is dat in 99% van de gevallen ook gewoon oké (mits, tenzij, maar en dan sta ik altijd open voor argumentatie) en stuur ik mn medemoddies meteen een PB of TEM dat het zo afgesproken dus goed is. Voorkomt discussies en meningsverschillen achteraf :j

Dat doe ik ook regelmatig inderdaad :)

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 19:04

Aangezien TS van diverse moderators uitleg heeft gehad in dit specifieke geval en dit opgelost is, plaats ik een slotje :)