Hey allemaal. Ik kan me om de een of andere reden niet meer inloggen op mijn bokt-account met opera. Ik kreeg eerst de melding dat ik meerdere keren foutief heb geprobeerd in te loggen waarna ik een bevestigingscode in zou moeten voeren om toch door te kunnen gaan, maar die laat hij dus niet zien in opera. Ik sta normaal op automatisch inloggen, en nu stond ik uitgelogd, dit was dus mn eerste inlog poging, dus de melding die ik kreeg klopte sowieso al niet. Nu geeft hij de melding niet meer, maar word ik doorgestuurd naar de welkomspagina voor nieuwe leden/gasten. Op dat moment ben ik nog steeds niet ingelogd.
Vind dit erg irritant, want opera is mijn favo browser, ben nu bezig met firefox. Daar kreeg ik de melding ook, maar kon doorgaan met inloggen omdat ik daar wel het plaatje zie van de bevestigingscode.
ja ik heb dat ook op mn telefoon kan ook niet meer inloggen en heb het zelfde probleem als jij ik heb geen idee waar het vandaan komt of hoe ik t op moet lossen dus ik blijf hier ook even hangen voor misschien wat tips
Jeetje Opera en Bokt lijken geen vriendjes te zijn.... Er loopt inderdaad al een behoorlijk lang topic over Opera Mini voor de mobiele telefoon. Veel mensen kunnen niet via Opera Mini inloggen. Jij bent de eerste die ik nu hoor over de gewone Opera.
Ik hoopte eigenlijk dat er een oplossing voor kwam, maar die is vooralsnog niet gevonden. Ondertussen Bok ik mobiel ook maar op een andere browser.
Dianta
Geplaatst: 23-01-11 16:10
Vreemd! Ik kan wel normaal inloggen met opera Heb je al eens gaan kijken bij jouw cookie-instellingen? Instellingen > Snelvoorkeuren > Sitevoorkeuren bewerken > Tabblad cookies Staat cookies accepteren aangevinkt?
cookies staan gewoon aan ja, heb ook niks aan de instellingen veranderd. T was gewoon van de een op de andere dag dat ik me niet meer kan inloggen met opera
Het is opgelost Ik heb mijn cookies even verwijderd, en opnieuw proberen in te loggen, nu doet hij het weer (cookies nog steeds aan, maar de lijst met cookies leeg gehaald)