Waarom word er op EA niet een betere onderverdeling gemaakt? Ik ben op zoek naar een aantal zaken, maar moet hiervoor (ook na gebruik van de zoekfunctie) zo onwaarschijnlijk lang zoeken. Wellicht een idee om voor zadels, kleding en laarzen, hoofdstellen etc een extra onderdeel te maken?
Het team is al jaren bezig met een nieuw EA, ik hoop dat deze binnenkort gerealiseerd wordt.
kehdra
Geplaatst: 18-01-11 20:55
Ik weet dat er druk gewerkt wordt aan een nieuw EA
ik zou een onderverdeling tussen gezocht en aangeboden op verschillende EA-onderdelen ook erg handig vinden.
bosefoso
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-11 20:55
dat meen je niet? sorry, dan was dit totaal overbodig wellicht dan een idee om andere regels te maken, duidelijkere omschrijvingen? Niet meer zoiets als zadelkastopruiming, moet weg, een hele hoop?
Naborah
Geplaatst: 18-01-11 20:55
Ik geloof dat er tot de nieuwe EA/layout niets veranderd gaat worden binnen EA. Er komt een geheel nieuw EA systeem. Dit wil niet zeggen dat het niet handig is. Edit: Charaz was mij voor.
kehdra
Geplaatst: 18-01-11 20:57
ik heb ook een topic (zie onderscchrift) op EA-OV met een 'vage' titel, maar ik heb dan ook zoveel verschillende dingen dat ik niet voor elk ding een topic openen.
Wat is eigenlijk de stand van zaken omtrent het nieuwe EA?