Even voorstellen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pepper_Mini

Even voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 20:46

Hai! Ik ben Jessika, 14 jaar oud. Sinds een jaar heb ik een 2.5 jarig paard (Pepper). Hij is een BWP ruin met papieren (maar dat doet er niet toe, toch? Vind het paard zelf veel belangrijker, persoonlijk :D). Met hem doe ik licht grondwerk en leren voetjes geven, trailerladen, dat soort dingen. Heeft ie bij zijn vorige eigenaar nooit geleerd ;( Is al vaak van eigenaar verandert, vooral handelaars... Dat in een jaar en een half :( Later wil ik hem graag berijden (samen met mijn pa ;)). Dan hebben we nog een kleine shet (Mini) die we in eerste instantie kochten als gezelschap voor Pepper. Ondertussen doe ik VD met hem. Nu ben ik daar wat mee gestopt, wil nu toch nog meer aandacht besteden aan de basis... In zijn weitje zit die er goed genoeg in. Maar als ik maar op de oprit met hem ga staan gaat het al bijna mis, dus daar werken we nu aan :P Ik rijd nu 2.5 jaar in een manege, vooral dresuurmatig. 'k Heb mijn A-brevet, en ga nu voor de dressuur van B-brevet (ben niet zo'n springer ^^). Als jullie iets willen weten, vraag maar raak! Ik bijt niet ;) Als ik weet hoe je foto's bij je berichten zet, komen die er zeker aan... Weet nu alleen nog niet hoe :P

Pepper_Mini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 20:56

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 20:58

Welkom! :)

En leuke paardjes!