Ben ik dan eindelijk écht eens actief op bokt. Heb hier al een aantal maanden fanatiek meegekeken,
en een paar accounts aangemaakt. Nou ben ik niet zo handig hiermee dus alle gegevens weer kwijt
en opnieuw geprobeerd. Nou hier ben ik! Ik moet het alleen nog een beetje door krijgen, geen idee
hoe je foto's upload e.d.. Nou hier mijn halve (paarden)levensverhaal!
Ik, Desiree rijd al sinds ik 8 jaar ben in Amsterdam. Ben begonnen met dressuur op
een Manege hier, tot ik uiteindelijk niks meer bijleerde en het ook niks meer vond. Toen kregen mijn beste
vriendinnetje (toen) en ik een eigen kwpner, die was M2 gereden, kon super springen. Helaas waren wij pas een
jaar of 10/11 en konden wij daar nog niet zoveel mee.

western rijden bij mij, heb ik ook een paar jaren gedaan toen weer gestopt. Eigen paard gekocht weer dressuur,
uiteindelijk moeten verkopen wegens financiële problemen, was toen ook vrij jong. Nu sinds kort weer mn eigen bonte
Dpony genaamd Sunshine, die in maart 3 wordt. We gaan deze week beginnen met haar beleren, nul ervaring mee dus
advies is altijd welkom! En ik heb besloten dat ik haar western ga inrijden! Ik kan niet wachten jongens! Ben helemaal in
love met haar.. Mn kleine meisje!