springt niet naar laatst gelezen bericht.

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BlueStar

springt niet naar laatst gelezen bericht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 21:21

Ik ken al jaren het oranje tekentje, normaal spring ik dan gelijk naar mijn laatste gelezen bericht.
Nu spring ik steeds of naar de opening van de topic, of ik spring wel naar de juiste pagina maar naar het bovenste bericht terwijl 6 berichten daaronder mijn laatste reactie staat, en ik vaak al verder meegelezen heb.

Ik kan in de gebruikerspaneel niet vinden hoe ik het anders moet instellen. Iemand een idee?

BlueStar

Re: springt niet naar laatst gelezen bericht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 17:18

Jammer dat niemand me kan helpen van degene die het nu al gelezen hebben. Ik schijn de enige te zijn?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 19:23

Ik heb het alleen als ik erop klik als de pagina nog niet ververst is en er geen nieuwe berichten zijn. Tegenwoordig als ik een aantal topics op een pagina gelezen heb ververs ik eerst, dan kan ik zien of er bij de door mij gelezen berichten nog nieuwe reacties zijn en als ik dan klik gaat het goed. Ververs ik niet eerst en klik ik dan op het oranje dingetje, kan ik bij een topic komen waarvan ik alle reacties heb gelezen en dan ga ik inderdaad naar het eerste bericht.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 19:24

Klopt Jet, zo werkt het :j
Dus is het topic niet verder gegaan sinds jij gekeken hebt dan kom je op de 1ste pagina bovenaan.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 23:47

Ja, sinds een aantal weken is dat volgens mij zo, daarvoor werden volgens mij de pagina's automatisch ververst, zodat je met het gebruiken van de terugknop gelijk zag dat je alles van dat topic gelezen had.

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 12:28

Helaas is verversen van de pagina ook niet de oplossing. Ik heb het probleem al zodra ik de volgende dag even wil bijlezen wat er weer gepost is. Ik ga dus naar eigen berichten en klik op het pijltje voor het oranje ding. Ik sta dan aan het begin van een pagina, ook als ik terug ga, ververs pagina en een andere topic wil bekijken.
Ligt het misschien aan de instellingen?

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 12:29

zelfde probleem heb ik ook..
kan je dus niet helpen..

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 12:35

Jammer te horen tesz dat je het zelfde probleem heb, aan de andere kant fijn dat ik de enige niet ben. Ik heb dit probleem nooit gehad vandaar ik het ook niet snap. In de instellingen heb ik zelf niets veranderd dus weet ik ondertussen ook niet meer waar ik het moet zoeken.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 14:03

Jammer, maar dan kan ik je ook niet helpen. Bij mij is het dus opgelost als ik ververs en dan opnieuw kijk naar de niet-bijgelezen berichten.
Wie weet heeft Bart toch nog een idee wat er bij jullie aan de hand is.