Hallo bokkers. Het viel mij op dat er nu een leuke ballon naast iemand staat die jarig is. Ik vindt de ballon veel mooier als het verjaardagscadeautje. Is dit een tijdelijk iets omdat bokkt 10 jaar bestaat of is het cadeautje vervanggen door een ballon?
Saffier schreef:Peerke; had jij vandeweek niet ook al een ballon naast je naam????peerke is de hele week al jarig
Misschien aan Bart vragen of je een kleurvoorkeur mag opgeven voor je ballon? 't is natuurlijk wel jouw dag.
Bart ik wil graag een groene. Weet iemand eigenlijk waarom die ballonnen er zo lang naast blijven staan?
trekpaardluf schreef:Saffier schreef:Peerke; had jij vandeweek niet ook al een ballon naast je naam????peerke is de hele week al jarig Ze verandert gewoon elke dag haar geboortedatum.
Julia schreef:trekpaardluf schreef:peerke is de hele week al jarig Ze verandert gewoon elke dag haar geboortedatum. Hij Ik vind een ballon ook leuker staan dan een cadeautje!
Ik denk dat het alleen nu is ivm 10 jarig bestaan.Daarintegen hoop ik van niet Eerlijk gezegd vind ik dat cadeautje maar lelijk en die balon juist leuk!!misschien moeten we bart heeeel lief aankijken?
MARILYN_ schreef:Julia schreef:Ze verandert gewoon elke dag haar geboortedatum. Hij Ik vind een ballon ook leuker staan dan een cadeautje!Oeps! Sorry. Ik vind de ballon persoonlijk ook leuker dan het cadeautje.