Bokt mobiel inloggen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NogSteedsGek

Bokt mobiel inloggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-11 20:06

Ik bok op mijn telefoon altijd via de gewone boktsite en niet de mobile versie. Heb mijn account altijd op automatisch inloggen staan. Nu opende ik bokt en was ik afgemeld, nja kan gebeuren maar ik kon niet meer inloggen. Iedere keer als ik wou inloggen kwam ik op de beginpagina terecht waar alle uitleg staat voor nieuwe bokkers. Nog vreemder dat er ook meteen naar beneden gescrold werd zonder dat ik wat deed. Ik heb gekeken of dit probleem ook bij een ander forum van toepassing was maar dat was niet het geval. De mobile versie werkt ook niet. Wie o wie weet hoe ik weer kan inloggen op mijn mobiel op bokt!? Heb t vandaag namelijk behoorlijk gemist in de trein (A)

edit: uitschakelen heb ik ook nog geprobeert maar dat mag niet baten.

Help!

zodiacje

Re: Bokt mobiel inloggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 20:17

ik had laatst juist het tegenovergestelde; op mijn compu had ik bokt open op een ander tabblad maar was ineens uitgelogd en kwam er ook niet meer in terwijl op mijn mobiel ik nog wel ingelogd was (normale versie van bokt).
Ik heb toen op mijn mobiel mijn wachtwoord veranderd en hiermee op de compu weer in kunnen loggen.

Ik heb zojuist ook even gecheckt maar bokt doet het gewoon op mijn mobiel.

Sterkte, hoop dat je niet te veel ontwenningsverschijnselen krijgt ;)

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-11 20:25

Werkt helaas ook niet, ik pruts ondertussen nog even door tot de gouden tip verschijnt

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 20:32

:(:)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 21:39

Welke telefoon en welke browser gebruik je?

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-11 21:40

Heb de HTC HD2, gebruik Opera om te internetten. :)

Las net in het HTC-telefoon topic dat er nog niemand is die hier last van heeft.

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 21:41

Wat is de site trouwens? Ik doe het altijd via de 'normale' site.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 21:42

Werkt het wel als je de standaard browser van je telefoon gebruikt?

@Thomas: http://m.bokt.nl

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-11 21:47

Mijn telefoon gebruikt Opera standaard. Maar heb met Internet Explorer geprobeert. Daar logt hij inderdaad wel in. Zit me nu alleen zwaar af te vragen waarom hij Opera niet pakt. Kan in ieder geval weer mobiel bokken. Verdere probleem zal denk ik aan de telefoon liggen? Als iemand daar de oplossing voor weet houd ik me vooralsnog aanbevolen.

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-11 22:18

PascalB schreef:
Probleem ken ik. Wat je eens zou kunnen proberen is onder Opera de cache(tijdelijke opslag) leeg te gooien en de cookies
(instellingen --> privacy)
De keer erop moet je even alles weer invullen. Bij mij heeft de beschreven oplossing het probleem van niet (automatisch) kunnen inloggen opgelost.
Zelf ook in bezit van een HD2

De oplossing van het probleem! Alles werkt weer! Voor andere gebruikers die hier last van hebben post ik hem hier ook even.

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 22:26

Het lijkt erop dat onder opera de cache/cookies af en toe corrupt raken wat Bokt betreft.
Na het verwijderen en opnieuw invullen van de account gegevens krijg je/wordt er een nieuw cookie aangemaakt.
Het probleem heb ik tot nu toe alleen op Bokt gehad.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 08:36

Ik kan al twee maanden niet meer inloggen via mijn telefoon op http://m.bokt.nl en op http://www.bokt.nl. Ik heb een HTC (ik denk de smart) en browser zou ik echt niet weten. Ik heb die cookies en geschiedenis al meerdere keren verwijderd maar inloggen gaat echt niet. Ik kan wel beide sites openen en bekijken maar niet inloggen. Als ik mijn gegevens heb ingevuld en doorklik gaat hij laden en uiteindelijk kom ik weer op hetzelfde inlogscherm uit maar dan zonder gegevens.

Ik heb het trouwens ook met hotmail, maar ik weet nu hoe ik twee accounts moet instellen via mail, dus die heb ik niet meer nodig.