Geen antwoord van mod...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Attitude

Geen antwoord van mod...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-11 17:34

Ik krijg ( na een tweetal pb's gestuurd na een mod) nog steeds geen reactie.
Het lijkt mij een simpele vraag: namelijk, waar hoort mijn topic thuis op EA?

PB is gelezen, maar niet beantwoord, en desbetreffende mod is ook gewoon aan het posten?

Wat is dan de normale gang van zaken. Een andere mod maar raadplegen, maar waar kan/mag ik mijn 'klacht dan kwijt mbt het geen antwoord krijgen op mijn vraag?

Anoli

Re: Geen antwoord van mod...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 17:36

Wanneer heb je bericht verstuurd, niet elke mod heeft binnen 10 minuten antwoord?

En als je na 2 dagen nog geen antwoord hebt terwijl mod wel online is zou ik een ander mod vragen om hulp.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 17:37

Misschien is het een twijfelgevalletje en overlegt de mod zelf even achter de schermen?

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-11 17:38

Anoli schreef:
Wanneer heb je bericht verstuurd, niet elke mod heeft binnen 10 minuten antwoord?

En als je na 2 dagen nog geen antwoord hebt terwijl mod wel online is zou ik een ander mod vragen om hulp.

9 januari en gister heb ik een pb verstuurd.
Zo'n moeilijke vraag stel ik niet.
En als er overleg over gepleegd moet worden, is het dan een kleine moeite omdat even te antwoorden nav mijn pb.
De desbetreffende mod post wel gewoon, dus waarom is een antwoord dan teveel gevraagd na drie dagen?

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 17:40

Soms gebeurt het me wel dat ik bv even druk bezig ben met iemand, een PB tussendoor krijg en ik pas even later antwoord, omdat ik dan eerst even wil afmaken wat ik aan het doen ben. Komt vooral denk ik omdat ik vind dat als iemand de moeite neemt een PB te sturen ik ook moeite kan doen voor een goed antwoord, en niet een tussendoor gekwakt krabbeltje. Misschien is dat met de mod die je PBde ook wel het geval?

Qua neerleggen van de klacht kun je het beste de mod in kwestie een PB doen met "joh, ik baal hier echt van". Als je er dan niet uitkomt kun je het beste een hoofdmod PBen, deze nemen het dan op met de mod in kwestie.

Edit;
zie nu dat het al even iets langer is geleden; wellicht is het er tussendoor geglipt. Nog steeds denk ik echter dat het het verstandigst is om die mod gewoon van feedback te voorzien...

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 17:42

Sowieso een berichtje zou idd wel netjes zijn, daar heb je gelijk in, TS.

Delerium, als het een simpele vraag betreft, kan een simpel antwoord ook wel. Daarvoor hoeft men toch geen dagen/uren de tijd te nemen ;)

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-11 17:44

Ik kan me goed voorstellen dat er als er overleg nodig is, dat dat even tijd kost.
Maar idd een berichtje terug mbt dat ze ermee bezig zijn is wel zo netjes.
Zeker omdat ik gister nog heb gevraagd of ze mijn pb ontvangen/gelezen heeft.

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 17:52

Ik heb ook 2 weken gewacht op een antwoord en uiteindelijk nog niets gehoord, dus maar even een ander mod gepbt die wel heel fijn reageert ;)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 18:06

Mocht het zo zijn dat je geen antwoord krijgt van een mod, en je ziet dat je pbtjes wel gelezen zijn, dan kun je het beste een hoofdmod even een pbtje sturen. Zij kan dan even contact met de desbetreffende mod opnemen en haar/hem even aanspreken. Het is namelijk niet de bedoeling dat je geen antwoord krijgt op een pb.
Je kunt ook kijken welke mod(s) er nog meer in dat forum mod (dat kun je bovenaan zien) en een andere mod en pbtje sturen. Ook daarin kun je best even aangeven dat je van een andere mod geen antwoord hebt gekregen.
De lijst met de hoofdmods kun je hier bovenaan vinden.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 20:25

Hier de mod in kwestie. Dat ik nog niet heb gereageerd op jouw PB, dat spijt mij, maar echter ben ik heel druk bezig geweest met leren voor een tentamen en gister heb ik mijn modwerk weer opgepakt. Ik wilde vanavond mijn PBs weer verder afwerken.
Ik had je inderdaad even een berichtje kunnen sturen dat ik niet aanwezig was, maar dat is erbij ingeschoten.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-11 20:43

Bedankt dat je iig de moeite neemt om hier te reageren :)

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 21:54

Ik meld me hier ook even, alleen is het bij mij al en tijdje geleden (16-12) dat ik een PB heb gestuurd naar een Mod over het aanpassen van een openingspost..

Heb het bericht niet nog een keer gestuurd omdat ik niet te opdringerig wil zijn :o

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 22:07

Als je bericht al bijna een maand geleden is dan kun je gerust nog een berichtje sturen hoor. :)

Ik ben blij dat dit opgelost is.

Persoonlijk vind ik het heel fijn als iemand mij een berichtje stuurt als er iets niet zou lopen, zodat ik zelf weet wat er speelt en beide partijen kunnen uitleggen. Vaak is er in zo een situaties ook sprake van een misverstand. :)

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 22:08

Oke dan zend ik het bericht nogmaals door :) Bedankt !