Ik was net even iets op aan het zoeken uit een héél oud topic waar ik ooit iets in heb geplaatst, maar ik kan alleen de topics vinden van na 2005? Van daarvoor staan ze in mijn berichten wel vermeld, maar dan staat er "Het is tijdelijk niet mogelijk om zo ver terug te zoeken".
Komt dit nog wel weer terug? Ik was nu juist hilarische topics uit mijn bokt-begintijd aan het teruglezen...
Suzanne F.
Geplaatst: 11-01-11 22:05
Hm klinkt goed. Lijkt me een goed idee om de zoekfunctie uit te zetten voor berichten ouder dan 5 jaar. Prima!
Ik heb een zoekwoord gebruikt, zonder username en mijn eigen username en dan op topics zoeken ipv berichten. Via mijn eigen berichten kan ik het in berichten wel terugvinden, maar dus niet in topics en met een zoekwoord niet in berichten. Daar beginnen de resultaten dan ook gewoon pas in 2005.
Je kan gewoon van nog voor die tijd kijken hoor. Ik kreeg die melding ook constant, maar dat is als je het op een bepaalde manier doet. Volgens mij eigen berichten en dan laatste pagina. Maar als je de paginanummers zelf aanklikt en zo op tot de laatste pagina lukt het wel.