Zeer leuk natuurlijk, maar ik erger me toch wel lichtjes aan de groep mannen die zich aanmelden zonder enige kennis van paarden.
Ze hebben zogezegd 'een goede vriendin die een paard heeft' of 'een onverklaarbare grote interesse in paarden'.
Ik denk dat het wel duidelijk is dat deze mannen denken dat bokt een soort dateforum is, vergelijkbaar met relatieplanet, waar ze een leuke meid kunnen vinden. Hier reageert bokt natuurlijk massaal op, en de topics zijn zeker vermakelijk. Maar ik vind persoonlijk dat de lol er nu wel af is. Als er echt een paarden geinteresseerde man zich aanmeldt, dan is dat natuurlijk alleen maar harstikke leuk en dat mag zeker aangemoedigd worden, maar valt er niks te doen aan de groep die hier met andere doeleinden komen?
Ik had zelf namelijk het idee om een kleine vragenlijst toe te voegen bij de registratie. Gewoon enkele vragen om te testen of de nieuwe gebruiker enige paardenkennis heeft. Bijvoorbeeld 'Hoe heet de riem waarmee het zadel wordt vastgemaakt aan het paard'.
Natuurlijk kun je dit gemakkelijk opzoeken, maar dan moet je al wel enige moeite doen en dan haakt er al een groep af denk ik.
Waarschijnlijk een stom idee, dus als iemand een beter oplossing heeft, dan hoor ik het graag.
Misschien ben ik wel de enige die er zich aan ergert, maar ik vraag me gewoon af wat jullie hier over denken.

. Dan zouden dus alle niet paardgerelateerde fora eigenlijk van Bokt afkunnen gezien daar heel veel mensen zitten die niks met paarden hebben, ik denk dat dan toch een groot gedeelte van Bokt al dan niet terecht gaat stijgeren (om maar even in beeldspraak te blijven). En ach, de reacties van degenen die denken dat Bokt een soort relatieplanet is gaan vanzelf de doofpot of de mesthoop op,dus waait vanzelf ook wel weer weg. 
)