Al vaker geteMt maar nog steeds niets gebeurd

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Al vaker geteMt maar nog steeds niets gebeurd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-11 01:59

Hallo bokkers,
Ik ben niet echt fanatiek temmer.
Word soms zelfs weleens gek van al die teMmers die bij een leuk (gezellig) toppic of met een goed doel (bijv. nieuwjaar wensen)
direct zeurderig zeggen: Ik ga teMmen B-)

Alleen ik heb toch laatst een toppic gezien waar een centraal toppic voor is.
Als iemand anders het opent dan is et direct slot + verwijzing centraal toppic.
Nu heb ik al 2 x in het toppic gezegt dat er centraal toppic voor is en ook al geteMt (2 x ivm geen reactie van zowel Ts als modjes) zat ruime tijd tussen.

En nog steeds is het open?

Naa... :roll: laten jullie dan mijn of ander mans toppic volgende keer ook open al is er een centraal toppic?
Of is dit gewoon niet gezien (weet niet hoe je het als Mod kunt zien ..maar normaal word het ook altijd (te) vaak gezien toch ;)

TurdusMerula

Re: Al vaker geteMt maar nog steeds niets gebeurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 02:19

Weet je wel zeker dat er niet gereageerd is op jouw tem, weet je het terug te vinden?
Ik zeg niet dat jij dat niet weet, maar dat is wel iets wat er soms gebeurd. :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 02:23

Elin_, je hebt meermalen een bedankje terug gehad van mij, maar je hebt ook niet aangevinkd in je tem dat je reactie terug wilt hebben.
Ik zal je wel even een pb met uitleg geven over die tem..

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 04:44

Tada.... Probleem opgelost

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 10:02

Ik denk dat het in dit geval ook verstandiger is om de mod(s) aan te spreken in het betreffende forum.

Het valt mij ook op dat nog steeds een hoop mensen niet weten hoe je het antwoord op een tem kunt terug vinden.

Zo gaat het; Je gaat naar je gebruikerspaneel (rechtsboven), klik in de lijst links onderaan op 'tip een mod', en dan klik je op 'gesloten meldingen', daar kun je precies terugvinden welke tems je gedaan hebt en welke antwoorden er gegeven zijn. Bij open meldingen zie je staan welke tems er nog niet zijn behandeld.
De meeste mods geven altijd standaard een bedankje, zelf probeer ik wat meer uitleg te geven als iemand aan heeft gegeven om op de hoogte gehouden te worden. Dit is helaas niet altijd mogelijk omdat er soms meer actie ondernomen moet worden en we de tem toch moeten sluiten ivm dubbel werk van de mods. In dat geval kun je altijd de mod die de tem heeft gesloten later nog eens om uitleg vragen.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 10:08

Ook als je wel het vinkje aanzet dan krijg je geen reactie. Dat heb ik nu meerdere keren meegemaakt. Dat temmen is iets waardoor het LIJKT alsof je wat in te brengen hebt, maar dat is niet het geval.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 10:17

LovingTweety, er wordt altijd gekeken naar iedere tem. Dat er bij jou al een paar keer niks heeft gestaan is niet goed en zou niet gebeurd mogen zijn, je mag een mod daar in dat topic ook best een pbtje over sturen.
Sancties ed bespreken we niet in een tem, omdat het iets is tussen de bokker en het modteam. Maar ik kan je echt verzekeren dat we iedere tem nakijken en zo nodig ingrijpen en/of de bokker aanspreken.
We zijn juist reuze blij met de mensen die temmen, het is op het grote Bokt niet meer te doen om alles te lezen en bij te houden. Als mensen temmen, kunnen we sneller ingrijpen als het ergens mis gaat of dreigt mis te gaan.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 11:08

Ik krijg zelfs een berichtje als ik het vakje vergeet aan te vinken op "reactie bij ...."

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 11:10

Maar ik heb bijvoorbeeld een mod gepb't, omdat er de ene keer wel naar een centraal topic werd verwezen en het topic dus op slot ging en de andere keer bleef deze open (gaat om hetzelfd onderwerp). Ik heb toen naar de mod een PB gestuurd (ong een maand geleden), later nog een keer, maar nog steeds niks gehoord. Als je geen reactie krijg wat moet je dan doen?

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 11:16

ik heb juist de laatste tijd uitgebreidere antwoorden gehad op mijn tem's, vooral Nadia was dat.
Ook was er nog ruimte om wat vragen te stellen, ik vind het de laatste tijd juist fijner gaan.
Er wordt goed gereageerd op mijn tem's, ik vond nl de "bedankt voor je tem" reactie nutteloos, dan had ik echt zo iets van waarom vink ik het nog aan.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 11:17

Furious, er is op Bokt afgelopen maand wel heel veel gebeurd. Het zou zo kunnen zijn dat de mod jouw pbtje helemaal vergeten is om te beantwoorden. Ook kan het zijn dat een mod op vakantie oid is geweest. Je mag nog een keer een pb sturen, maar dat mag je ook naar een andere mod doen als je echt niks terugkrijgt of geen fijn gevoel meer bij die mod hebt, je kunt ook een hoofdmod een pb sturen, die kun je hier vinden. De andere (hoofd)mod kan dan uitzoeken waarom je niks terugkrijgt en het eventueel bespreken achter de schermen, het is namelijk niet de bedoeling dat je geen antwoord krijgt.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 11:18

Oke, bedankt voor de reactie Storm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 14:41

Ik vraag zelden om een reactie terug, het gaat er bij mij om dat het gemeld wordt en het aan bokt is wat ze dr mee doen.
Alleen in een twijfel geval wil ik nog wel eens een vraag stellen omdat er iets mij niet duidelijk is, dit om te voorkomen dat ik in de toekomst hier weer op tem.

Ik heb momenteel nog Tems openstaan van 25 december, een absoluut record als je het mij vraagt.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 21:03

Chiqa om even een inhoudelijke reactie te geven op je punt over de TEM's van 25 december: we zijn daar al enige tijd mee bezig en gaan er alles aan doen om je TEM's dit weekend te gaan sluiten en afhandelen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 02:06

Bedankt voor je reactie Mireille ik zie idd dat mn Tem box weer hol klinkt ;)
Die zaken vroegen wss meer aandacht, alle begrip betekend naar mijn inziens dat er serieus met tems om wordt gegaan :)