Hallooooooooo ^^

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

n03L

Hallooooooooo ^^

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 15:43

Hallo iedereen,

Mijn naam is Noël Schilleman, Ja een jongen, zal hier vast wel enigzins bijzonder zijn, ik heb zelf geen paard, en ik zal eerlijk zijn paarden hebben mij nooit echt geinteresseerd, mijn vriendin, die ook hier op bokt zit, heeft echter wel een paard, Haflo, de idiote haflinger (A), en dat is echt een geweldig dier, waardoor ik wel een beetje interesse in paarden ben gaan tonen, maar vooral in Haflo, gewoon omdat ie zo lekker idioot is :+

Ik ben 19 jaar, bijna 20, doe op dit moment even geen opleiding of wat dan ook, ik ga wel weer beginnen met een opleiding, tot die tijd werk ik om mn kop boven het zand te houden, ik woon op mezelf in een kamertje in Leiden, en dat is niet altijd even gemakkelijk.

Waarom ik me hier geregistreerd heb? Omdat dit forum niet alleen maar over paarden gaat, er wordt ook over zat andere dingen gezellig gediscussieerd wordt :P

Uuuhm nog wat over mezelf, ik ben een brommerharry :+ ik heb behoorlijk wat verstand van brommers en scooters, met name van Tomosjes, ik heb er 3 gehad, en rij nu op de Tomos van mn vriendin, omdat mn scooter in de prak ligt, heel fijn mensen die geen voorrang verlenen ;( en ik weet veel over technologie in het algemeen, computers telefoons en dat soort onzin is voor mij allemaal geen probleem. Waar ik geen verstand van heb, paarden haha maar daarvoor ben ik dan maar hier, ik leer het wel stukje bij beetje :D

Susyb

Re: Hallooooooooo ^^

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:21

Dag en welkom op Bokt :D

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:28

welkom op Bokt!

Het is altijd handig om mensen op bokt te hebben die meer verstand van andere dingen hebben :D
Ik heb laaaaaang geleden ook een thomos gehad, wat een *&^%%#$%*& ding zeg! Ik had standaard een bougie sleutel in mijn tas en een staalborstel :P Je moest mijn klasgenoten horen toen ze het zagen :')

Ik wens je veel plezier op bokt!

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:30

Welkom!
Ik wens je veel plezier! :)

n03L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 17:55

No_No schreef:
welkom op Bokt!

Het is altijd handig om mensen op bokt te hebben die meer verstand van andere dingen hebben :D
Ik heb laaaaaang geleden ook een thomos gehad, wat een *&^%%#$%*& ding zeg! Ik had standaard een bougie sleutel in mijn tas en een staalborstel :P Je moest mijn klasgenoten horen toen ze het zagen :')

Ik wens je veel plezier op bokt!

Neeee joh hoe kan je een tomos nou een *&*^%*&^&(*& ding vinden? Hahhaah geweldige brommers vind ik het, als je van sleutelen houdt moet je er gewoon een hebben, :+ Mijn tomosjes waren nooit echt normaal, kleine straatracertjes waren het met zwaar opgevoerde motorblokjes, en dan moet je dus echt dagelijks sleutelen, zie het als je stal uitmesten hahaha, dat doen jullie dagelijks :D

Nu werd ik dat ook wel zat, dus toen heb ik een Piaggio Zip gekocht, prima scooters, alleen niet als er iemand doorrijdt waar jij voorrang heb je vol in zn zijkant klapt, wordt je minder vrolijk van -.-'

Maar ja nu rijd ik dus weer even tomos, gister nog het halve motorblok vervangen :')

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 17:59

Haha, welkom!
Je hebt trouwens een mooie naam, Noël :)
Veel plezier hier!