ik zal me even voorstellen!
Ik ben Nadine, 14 jaar en besmet met het paardenvirus sinds mijn 7e ongeveer. Op mijn 9e verjaardag ben ik begonnen met paardrijden, en nooit meer gestopt. Ik heb sinds augustus 2009 mijn eigen paardje, Dylan, een KWPN ruin van 9 jaartjes jong, 1.65 m en een springgek. Eerst wilde ik wedstrijden met hem gaan springen, maar ik heb geen zin in zo veel trainen en ben nu van plan om gewoon recreatief te rijden (buiten). Dylan is verzot op wortels, brokken en al het andere wat je (niet) kunt eten. Bovendien is het echt een knuffel en is hij ook eigenlijk altijd wel happy. Toen ik hem kreeg was hij een lange tijd op de verkeerde manier gereden, dus wel aan de teugel maar dan met trekken en rukken in de mond enzo, en nu ben ik hem aan het leren om goed nageeflijk te lopen, dus met ontspanning. Hij begint het nu eindelijk een beetje te doen, hij vind het nog steeds wel moeilijk en ook een beetje eng, want hij is natuurlijk bang dat het hem pijn doet in de spieren, maar dat komt nog wel. Maargoed, hij staat op de Henriette Hoeve in Wolfheze, en ik woon in Noord-Arnhem dus ik moet wel met de auto... Maar dat heb ik er wel voor over.
Groetjes,
Nadine en veel bokkerige hoefjes van Dylan.