Nieuwe optie bij de TEM-functie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jaime_

Nieuwe optie bij de TEM-functie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 14:26

Ik ben geen temmer eersteklas, maar telkens als ik een onzin topic zie staan (en die komen er steeds meer!) kan ik dat temmen toch echt niet laten. Na het drukken op het uitroepteken, kom ik bij het temvenster waar je een optie (reden van tem) kiest, waarna je je tem kan versturen. Maar mijn optie staat er nooit tussen!!! Zoiets als "onzin-topic" "database-vervuiling"

Zoals een topic: "ik heb mijn teen gestoten, hebben jullie dat ook weleens?"

Daar wil ik dan uiteraard best op temmen als in onzin topic blabla om bokt wat schoner te houden, maar die optie is er nu niet. Dan kan je inderdaad kiezen voor 'anders' maar daarna moet je verplicht iets invullen in het veld eronder, waar ik ook niet altijd zin in heb :o als er nou een optie komt "onzin-topic" "zinloos topic" oid. kunnen wij eenvoudig temmen en is het voor een mod ook snel duidelijk.

Is dat mogelijk? Of moet ik maar telkens een heel verhaal bij anders typen ?

Grooming_Mom

Re: Nieuwe optie bij de TEM-functie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 14:34

geen idee maar ben het wel erg met je eens , waar ik me ook zo aan kan ergeren is ; Hoe moet ik die knappe jongen nou aanspreken / Ik ben 14 maar ben zooo toe aan sex .
Ik vind dat we niet moeten vergeten dat Bokt een paarden forum is en dingen die naar naast komen oke maar ga met die onzin dingen fijn naar viva.nl

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 14:36

Euh hoeveel moeite is het om anders aan te klikken en onzintopic in te typen? Dít is pas een onzintopic :+.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 14:39

Kiwipitje schreef:
Euh hoeveel moeite is het om anders aan te klikken en onzintopic in te typen? Dít is pas een onzintopic :+.

Ben het wel met ts eens, altijd een reden moeten geven is niet handig, ben niet zo goed in argumenten :+

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 14:41

Typ dan maar in; zie topic ,als je geen argumenten kunt bedenken..?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 16:34

Je kan van alles invullen toch? Of idd even zelf invullen bij anders...Ik vul zelf zelden tot nooit een reden in de reden van de tem is toch wel duidelijk en anders hoor ik het wel :)

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:31

Je zult inderdaad even bij 'anders' een reden moeten invullen, als jouw optie er niet bijstaat.
Als je je best doet daar iets uit te leggen wordt dat heel erg gewaardeerd. :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:33

Ik zet in het anders vak vaak alleen 'huiswerktopic' 'dit en dat aan de hand'. Zo kort en bondig mogelijk... Het hoeft ook niet lang te duren :)

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 17:40

Maar TurdusMerula, als er vool jullie de optie staat iets in de trant als 'onzin-topic' dan is dat toch net zo handig voor jullie? Zien jullie in 1 oog opslag of het spoed is (topics met spam of grof gescheld hebben lijkt me voorrang om op slot te gaan) en dan kunnen jullie wanneer het uitkomt naar zo'n onzintopic kijken.. of zijn er geen prioriteiten ? En bespaart het geen werk als er in 1 oogopslag te zien is dat het onzin is?

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 18:28

Persoonlijk vind ik het duidelijk genoeg als iemand bij 'anders' 'onzintopic' typt. :)

Ik denk dat de meest voorkomende zaken nu wel in de tem-meldingen genoemd zijn en ben zelf tevreden over die categorieën. Wat niet wegneemt dat die nooit tegen het licht gehouden kunnen worden natuurlijk.

Ik zie er zelf geen meerwaarde in om een categorie 'onzintopic' toe te voegen, daarbij zou ik meer categorieën minder overzichtelijk vinden. Maar da's mijn persoonlijke mening. :)

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:06

Zoals het nu is in gedeeld is het inderdaad gebaseerd op meest voorkomend. Het doel van die categorieën is om op een snelle en gemakkelijke manier je keuze te kunnen maken. Het toevoegen van meer categorieën is mogelijk, maar wanneer er 5 toegevoegd gaan worden zal het er niet overzichtelijker op worden. Bovendien zullen er altijd onderwerpen zijn die niet in één van de categorieën zullen passen.

Het vakje 'anders' is ook niet enkel en alleen bedoeld voor uitgebreide redenen en argumenten. We zijn net zo blij met een korte 'onzintopic', 'huiswerktopic' of 'niet netjes'. Zo heb je in één of twee woorden toch gevangen wat je wilt aangeven en zien wij ook redelijk specifiek wat er wordt bedoeld. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 00:33

Mag ik dit topic misbruiken voor nog een ander vraagje betr. dezelfde functie? :D

Ik meen me te herinneren dat er eerder ook een optie "tegen de regels" was. Die gebruikte ik nogal vaak, maar die staat er nu niet meer. Dus kies ik altijd "Anders" en typ ik vervolgens "tegen de regels". Waarom is die optie verdwenen en komt 'ie nog terug? :D

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 17:59

Dat vind ik idd een hele goede Nouks :j dat zou mijn "probleempje" al grotendeels oplossen, want veel van die onzintopics zijn idd tegen de regels in :Y)

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 21:32

'Tegen de regels' is een variant op 'Anders' en alle andere opties die over blijven.
Alle specifieke opties die nu genoemd zijn, zijn tegen de regels. En voor alles wat niet direct onder die opties valt is er 'anders'. Er is daarom voor gekozen om de optie 'Tegen de regels' te laten vervallen. :)

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 11:55

Heb een ander voorstel.
Schaf metéén die hele tem-knop af.
Good riddance to bad rubbish.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 12:03

Ik gebruik altijd dit bericht is te kort of nutteloos.

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:31

TurdusMerula schreef:
Persoonlijk vind ik het duidelijk genoeg als iemand bij 'anders' 'onzintopic' typt. :)

Ik denk dat de meest voorkomende zaken nu wel in de tem-meldingen genoemd zijn en ben zelf tevreden over die categorieën. Wat niet wegneemt dat die nooit tegen het licht gehouden kunnen worden natuurlijk.

Ik zie er zelf geen meerwaarde in om een categorie 'onzintopic' toe te voegen, daarbij zou ik meer categorieën minder overzichtelijk vinden. Maar da's mijn persoonlijke mening. :)

Eensh :j
Ik vraag me alleen nog steeds af waarom de helft van de opties engels is, en de andere helft nederlands :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:36

PureSylk schreef:
Ik vraag me alleen nog steeds af waarom de helft van de opties engels is, en de andere helft nederlands :+

Dan moet je bij je foruminstellingen ook in de Nederlandse zetten, dan krijg je ze alleen in het Nederlands :+

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:37

Ik sta op NL :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:44

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 11:02

Bij het invoeren is het nederlands inderdaad, maar bij de gesloten tems staan de helft in het engels ;)