Even in het kort; vorig jaar juli heb ik een aantal beautyprodukten gekocht van een bokster. Na overmaken van het bedrag (ong. 32 euro) heb ik helaas niets meer van deze bokster gezien of gehoord, geen pakketje en ook geen pb's, ondanks tig pb's van mijn kant die dus blijkbaar gewoon worden genegeerd, aangezien de betreffende bokster vrijwel iedere dag actief is op Bokt. Omdat ik het inmiddels behoorlijk beu ben heb ik vorige maand een pb gestuurd dat ik ipv de gekochte artikelen graag het betreffende bedrag teruggestort zou willen zien op mijn rekening, ook hier weer geen enkele reactie op. Daarstraks dus weer een pb gestuurd, maar ondanks dat ze niet online was stond deze meteen bij verzonden, wat neem ik aan betekent dat ze me als "foei" aangemerkt heeft...
Ik heb het volledige verhaal destijds wel bij een mod gemeld, maar ik wist niet goed hoe ik het aan moest pakken om alle berichten die over en weer zijn gestuurd (zijn er nl nogal wat
) naar die mod door te sturen, dusja daar heb ik stom genoeg ook weer veel te lang mee gewacht, zodat de bemiddelingstermijn inmiddels ook verstreken was...
Tja, en nu...wat zou ik nog kunnen doen, aangifte bij de politie? (Waarschijnlijk zal ik daar weinig mee opschieten verder maar toch).
Laatst bijgewerkt door Delinda op 03-01-11 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt