Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ikdoemaarwat schreef:klopt niet...................over sommige onderwerpen zijn wel 4 HK's en dat mag
en net als onzinnige HK's zonder onderwerp,mag ook
daar zijn HK's ook voor
ik geloof dat de mod het niet bij het juiste spoor heeft, en zelf de regels niet zo goed kent........gewoon even iemand anders contacten erover....
Kiwipitje schreef:Misschien kwam het door het feit dat er 1 seconde na elkaar twee nutteloze, en ook nog eens bijna dezelfde topics worden geopend zonder duidelijke uitleg en met hetzelfde onderwerp?
JOH!
Kiwipitje schreef:Ohmy.
Nadia schreef:Goed, hier dan ook even reageren.
Ik heb de topics op slot gedaan omdat het voor gebruikers niet handig is zoveel verschillende topics te hebben, die in principe over 1 en hetzelfde onderwerp gaan met ook nog dezelfde titels. Het is dan veel makkelijker om alle informatie centraal in 1 topic te houden.
Maar als jullie dat liever niet hebben, dan open ik met liefde het HK topic weer, geen probleem.
Nadia schreef:Goed, hier dan ook even reageren.
Ik heb de topics op slot gedaan omdat het voor gebruikers niet handig is zoveel verschillende topics te hebben, die in principe over 1 en hetzelfde onderwerp gaan met ook nog dezelfde titels. Het is dan veel makkelijker om alle informatie centraal in 1 topic te houden.
Maar als jullie dat liever niet hebben, dan open ik met liefde het HK topic weer, geen probleem.