Ik ben net nieuw hier, dus daarom mijn vraag. Waar kan ik mijn profiel bewerken. Dus waar ik mijn plaatje kan veranderen, en mijn profiel kan bijwerken. Ik weet alleen waar je je onderschrift kan maken.
Groetjes, paardgekky1
xManon_
Geplaatst: 01-01-11 18:45
Gebruikerspaneel, staat rechtsboven.
Laatst bijgewerkt door xManon_ op 01-01-11 18:46, in het totaal 2 keer bewerkt
Dat kan idd niet, maar je kan het proces wel versnellen door te TEMmen op je openingspost. Dit doe je door op het uitroeptekentje rechtsonder je bericht te klikken. Daar geef je dan aan hoe en wat en dat krijgen de moderators dan door. (TEM = Tip een mod.) Dan zijn ze hier eerder.
Je kan inderdaad op de JHK een topic openen, waarin je gezellig kan kletsen met andere gebruikers. Je vindt de JHK onder het tabblad 'Young Riders'. Om daar te kunnen posten, moet je wel eerst voldoen aan de 25 nuttige paard-gerelateerde berichten eis. Dat betekent dat je minimaal 25 goede berichten moet hebben geplaatst onder het tabblad 'Informatief'. Hoeveel berichten je nog te gaan hebt, kun je hier vinden: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F
Je vraag hoorde eigenlijk op FZ, maar omdat het antwoord hierboven al meerdere malen is gegeven, zet ik hier een slotje. Veel plezier op Bokt!