foto verkleinen: gelukt, maar zie toch kruisje?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

foto verkleinen: gelukt, maar zie toch kruisje?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 12:58

ik wilde wat foto's verkleinen, maar omdat ze zo groot zijn kon ik ze niet op de pc opslaan en weer openen in een foto programma(heb 3 programma's geprobeerd meer heb ik er op deze pc niet)

dus na lang nadenken de bokt foto verklein service geprobeert

bij een deel van de foto's ging dat super!! foto's waren 2200x1700 pixels en werden netjes 640x480

maar nu ineens doet ie het niet meer?

hij zegt gewoon dat het verkleinen is gelukt, en dat de foto nog 10 minuten op bokt blijft staan, maar er staat alleen een kruisje

als ik op het kruisje klik komt er dit te staan:


<br />
Warning: filesize(): Stat failed for verkleind/picture 003.jpeg (errno=2 - Onbekend bestand of map) in /www/site/www.bokt.nl/verkleinen.php on line 45<br />
<br />
Warning: fopen(verkleind/picture 003.jpeg): failed to open stream: Onbekend bestand of map in /www/site/www.bokt.nl/verkleinen.php on line 46<br />
<br />
Warning: fpassthru(): supplied argument is not a valid stream resource in /www/site/www.bokt.nl/verkleinen.php on line 47<br />

het kan aan mij liggen, zal wel Knipoog maar ik snap niet waarom hij het net wel deed en nu niet!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 13:06

ik weet het al!ik heb de foto's gewoon opgeslagen met de naam die ze op die site hadden(rechtstreeks van digi af) en in sommige stond er een % en daardoor deed hij het niet!heb het % tekentje weggehaald en nu doet ie het wel weer!

niet slecht he voor een blondje om daar zelf achter te komen Knipoog

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 16:46

Goedzo Slim