Gsm nummer blokkeren op Blackberry Curve

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bahmanpoor

Gsm nummer blokkeren op Blackberry Curve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-10 16:00

Hallo allemaal,

Ik heb 2 vragen,

1. Weet er een van jullie hoe een gsm nummer moet blokkeren op de Blackberry Curve?
Zo ja, wordt het nummer alleen geweigerd bij het bellen of kan die gene dan ook niet meer smsen?

2. Hoe moet ik een forum maken, want blijkbaar is dit nou geen forum?
Ik zou het fijn vinden als ik niet wordt doorgestuurd naar 'help', daar snap ik dus niks van.

Alvast bedankt!

gipsyboy

Re: Gsm nummer blokkeren op Blackberry Curve

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 23:41

mischien eerst even de regels lezen op bokt.
en de gebruiksaanwijzing van je telefoon

dit staat hier niet goed.
ik tem.

Julia

Re: Gsm nummer blokkeren op Blackberry Curve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 13:30

Ik meende dat ik het duidelijk had uitgelegd, maar blijkbaar toch niet. Sorry daarvoor. Bij deze dan de tweede poging. :) Jouw topic hoort op een ander forumonderdeel thuis, waar allerlei vragen over technische dingen gesteld kunnen worden. Om op dat forum te kunnen posten, moet je eerst aan de 25 berichten eis voldoen. Dat betekent dat je onder het tabblad 'Informatief' (zie bovenaan) tenminste 25 paard-gerelateerde en nuttige reacties moet hebben geplaatst. Wanneer je dat hebt gedaan, krijg je toegang tot de niet paard-gerelateerde fora binnen Bokt, zoals HTT waar jouw vraag thuishoort.
Je kunt daar meer over vinden in de Help: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help
Het specifieke stukje wat in dit geval voor jou van toepassing is, kun je hier vinden: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F

Ik hoop dat ik het zo wat duidelijker heb uitgelegd. Ook dit topic gaat op slot, gezien het hier niet thuishoort. Mocht je er niet uitkomen en nog vragen hebben, kan je mij gerust een pb'tje sturen door op de PB knop te klikken.

Bij deze dus het slotje.