Tot mijn verbazing zag ik een gebruiker op de ban lijst ivm met 'doorgaan vete' Nu zie ik de laatste tijd toch wel meer dan gebruikelijk veel bokkers hun profielen versieren met aanvallen naar andere gebruikers toe, en zelfs hun avatar daarop aan weten te passen. Privacy en respect lijkt steeds verder te zoeken.
Ik kan mij herinneren dat er in het verleden om minder een waarschuwing wordt uitgedeeld, dus vraag ik mij af is het beleid versoepelt of zijn jullie hier mee bezig, want dit lijkt mij geen gezonde ontwikkeling voor bokt waar respect voor de medebokker altijd hoog in het vaandel heeft gestaan.
Ik begrijp dat jullie geen individuele gevallen kunnen bespreken, dat is ook niet de insteek van dit topic Ik vraag mij alleen af wat ik mij hier bij moet voorstellen.
Persoonlijke vetes mogen niet op Bokt worden uitgevochten. Net als in het echte leven zul je op Bokt mensen tegenkomen die je niet mag, of waar je de zenuwen van krijgt. Als je het niet op kan brengen op een volwassen manier met zo iemand om te gaan: ontloop of negeer de persoon dan, Bokt is daar groot genoeg voor. Ook als 'de andere partij' niet op Bokt zit, is het niet de bedoeling om nodeloos persoonlijk te worden of om je tot bedreigingen of haatdragende berichten te verlagen.
Winddancer
Geplaatst: 28-12-10 16:47
Ik snap het "probleem" niet zo goed, degene staat toch op de banlijst, dan is er toch wat mee gedaan.
Logisch dat ze niet ieder profiel, iedere avatar etc. in de gaten kunnen houden, dus die zul je wel tegen blijven komen.
Chiqa, je hebt mij hier net een pb over gestuurd, waarop ik je ook antwoord gegeven heb.
Er zijn geen veranderingen in het beleid, als je het wilt hebben over verbeteringen in het beleid op dit vlak kun je denk ik het beste posten in één van de twee lopende topics over verbeteringen op Bokt op dit moment. Als het toch gaat over specifieke voorbeelden, kun je temmen. Het kan zijn dat door de drukte op Bokt op dit moment én door de feestdagen, antwoorden langer dan normaal op zich laten wachten.\
Om de discussie centraal te houden, sluit ik dit topic.