ik heb een paardje gehad die heb ik verzorgd op een manege en toen de manege plat ging heb ik hem gekocht mr helaas is hij ongveer 3 jr geleden overleden toen ben ik op een manege gaan rijden mr met een auto ongeluk heb ik mijn kruisbanden gescheurd waardoor het paardrijden pijn ging doen en dus ben ik gestopt (en nu 2 jaar later zijn ze erachter dat het me kruisbanden zijnXd)
eehm ik wordt over 2 wkn geopereerd dan moet ik 6 wkn thuis zitten en 6 wkn op 2 krukken en 3 maanden op 1 kruk dan 6 maanden leren lopen en dan is het ondertussen 2012XD en of het skieen en paardrijden nog gaat lukken??????? i don,t no
verlopig kan ik dit jr niet nr frankrijk fietsen of marathon doen
Hahaha geweldig Ik vind je nu al grappig, welkom op bokt!
xdniesje
Geplaatst: 28-12-10 21:58
Ik ben dan totaal niet rond de 1.75
Maar een strandrit is altijd leuk.. Iedereen heeft andere meningen over de plek waar je strandrit maakt, ik zou het gewoon zelf uitproberen.
rayoow
Geplaatst: 28-12-10 22:00
strandrit is altijd leuk ..nja ales je met gezellige mensen gaat!..
Laatst bijgewerkt door rayoow op 28-12-10 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Suzanne_J
Geplaatst: 28-12-10 22:05
eigenlijk kun je dit ook spam noemen.. Die kerel probeert hier zichzelf te 'verkopen'... Serieus, je zou wel iets subtieler mogen zijn
maar ontopic: Het is zeker leuk om een strandrit te maken in Zeeland, maar álléén als je tussen de 16 en 18 bent en rond de 1.75 meter groot bent. als je 1.74 bent, dan is er niks aan
WWW is ervoor bedoeld om je voor te stellen. Het is wat karig om alleen je naam te vermelden. Tevens is het niet de bedoeling om hier vragen te stellen die je in een daarvoor bestemd forum kwijt kunt. Vragen over buitenritten en strandritten kun je bij BRT kwijt: [BRT] Buitenrijden, ruitervakanties en trektochten
Daarom gaat dit topic op slot. Je kunt een nieuw topic openen op WWW waarin je jezelf uitgebreider voorstelt.