Ben ik de enige die me hier aan ergert? Ik blijf er op TEMmen, maar het lijkt steeds hipper te worden, deze rage lijkt zich te verspreiden vanaf dumpert. Zelf vind ik het ongelooflijk irritant dit soort berichtjes steeds meer te gaan zien, zo... nutteloos.
Help, kan hier wat tegen gedaan worden?
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 23-12-10 22:25
Ehm....wat...? +1....?
tones
Geplaatst: 23-12-10 22:25
Ik weet niet eens wat t betekend..... Vroeg me al af waar t voor was.
bijvoorbeeld hier dus. Het is over komen waaien van dumpert, volgens mij bedoelt om je waardering te kunnen geven voor iets. Maar ik vind het zo spam...
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 23-12-10 22:27
O zooooo....Hmmm, valt dat niet gewoon onder de noemer "oneliner" en dus ongewenst op Bokt?
Idd het voegt weinig toe...
Laatst bijgewerkt door Rije op 23-12-10 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Xivura
Geplaatst: 23-12-10 22:27
Als je bij dumpert een filmpje leuk vind zet je onder het filmpje: +1. Vind je het filmpje minder, zet je er -1 neer.
Nu is het zo dat dit ook op bokt een rage word. En dat de TS zich hier aan ergert.
Dat bedoelt ze denk ik te zeggen ?
Liene
Geplaatst: 23-12-10 22:29
Mij stoort het niet ontzettend, is als een oneliner denk ik Ik snap niet goed wat jij daar 'spam' aan vindt ?
ja, dat bedoel ik inderdaad. Spam is niet echt het juiste woord, maar het is gewoon ontzettend nutteloos en voegt echt niets toe i.m.o. Zet er dan gewoon iets van een tekstje neer...
gonnyvdz
Geplaatst: 23-12-10 22:34
ik zag het laatst ook in een topic daar zij iemand wat en een ander quote dat berichtje en zette dat er ook onder, gewoon makkelijk zeker hoef je zelf niks meer verder te typen -.-
Storm
Geplaatst: 23-12-10 22:36
Dat zijn kudo's. Alleen hebben we die op Bokt niet. Maar die kun je wel op sites zoals Dumpert geven. Het is inderdaad behoorlijk nutteloos, maar in topics als op Links zie je dit wel vaker en daar wordt ook niet zo streng op gemod. Ze ziet ook wel eens dat iemand alleen een post met 'hahahahha' zet. Bart is trouwens wel bezig om in de toekomst een soort van 'like'knop te maken en dan vallen dit soort posts ook wel weg.
Yasmine
Geplaatst: 23-12-10 22:40
Spam is het inderdaad niet, eerder oneliners. Daarop wordt op Links niet erg streng gemodereerd omdat het sowieso een behoorlijk lollig "haha wat grappig" forum is.
Sieltjuh
Geplaatst: 23-12-10 22:52
Storm schreef:
Bart is trouwens wel bezig om in de toekomst een soort van 'like'knop te maken en dan vallen dit soort posts ook wel weg.
Zou je denken? Ik denk dat we dan juist posts krijgen met "like!" of "dislike!"
Denk ik...
Het was me trouwens nog niet opgevallen, die "+1".
Op LN kan me ook nog enigszins voorstellen dat het een simpele manier is om te zeggen dat je een filmpje leuk vindt (hoewel het mijn stijl niet zou zijn). Maar op andere fora?! alsjeblieft niet zeg...
Iris82
Geplaatst: 25-12-10 10:33
delerium schreef:
Op LN kan me ook nog enigszins voorstellen dat het een simpele manier is om te zeggen dat je een filmpje leuk vindt (hoewel het mijn stijl niet zou zijn). Maar op andere fora?! alsjeblieft niet zeg...
-100. Ik blijf het grappig vinden! Ook op andere fora.
Alsof je wel de moeite wil nemen om het filmpje te bekijken maar niet de moeite neemt om normaal te communiceren
Zet dan Hahaha neer. Weet iedereen dat je het grappig vind. Tis geen ratingsite
slokkie
Geplaatst: 25-12-10 14:50
Hum... *Komt zich hier schorvoetend melden.*
+1 is voor mij meer als ik niks te melden heb maar wel vind dat de link waardevol genoeg is voor anderen om te bekijken. Door te posten komt ie tijdelijk bovenaan te staan waardoor er meer naar gekeken wordt. +1 is ook een beetje luiïg van me en ik gebruik het niet vaak, me excuus is dat ik niet altijd de tijd heb om een volledig epistel te typen.