Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Pucknew schreef:Ongeacht wat er buiten bokt gebeurt is, zij is in het kattentopic behoorlijk buiten haar boekje gegaan. Dat is nu verwijderd. Daarom vind ik het zeer ongepast toe te staan wat zij nu in haar profiel heeft. Want als een ander de waarheid hierover in het profiel zet, kan deze een ban verwachten. En zo krom is het dus!
luxx schreef:Dame slimmerik is verre van mijn favoriete persoon op Bokt, heb me noemeloos geërgerd aan deze tante en gesmuld toen haar identiteit bekend werd.Maar ze heft wel het recht om haar eigen verhaal te vertellen, ze valt niemand aan en het is haar profiel en daar mag ze, mits ze niemand beledigd of aanvalt inzetten wat ze wil.
Zie het probleem dus ook niet.
xx_Horsiex schreef:luxx schreef:Dame slimmerik is verre van mijn favoriete persoon op Bokt, heb me noemeloos geërgerd aan deze tante en gesmuld toen haar identiteit bekend werd.Maar ze heft wel het recht om haar eigen verhaal te vertellen, ze valt niemand aan en het is haar profiel en daar mag ze, mits ze niemand beledigd of aanvalt inzetten wat ze wil.
Zie het probleem dus ook niet.
Ook weer zo iets triests... Zullen we jou identiteit dan ook maar even volledig op internet zetten? Kijken hoe lachen dat is...
@Pucknew, ik zie nergens in slimmerik haar profiel dat iemand anders ergens van beschuldig wordt, wat is het probleem dan?
unamie schreef:xx_Horsiex schreef:Ook weer zo iets triests... Zullen we jou identiteit dan ook maar even volledig op internet zetten? Kijken hoe lachen dat is...
Je haalt de woorden uit mijn mond
Pucknew schreef:Dat dat gebeurt is, is mijn keuze ook niet. Maar ik kan het mij wel voorstellen, dat het zover gekomen is. Daarom vind ik als je als beheer een heel topic weghaalt, je ook niet toe moet staan dat een gebruker middels haar profiel haar straatje schoonveegt. Zet dan ook dat topic terug!
Pucknew schreef:En denk jij dat een andere bokker, bijvoorbeeld een van de vele door haar benadeelden een dergelijk verhaal in het profiel zet. Zonder namen te noemen. Dat dat mag?
Pucknew schreef:Ik zou het zelf nooit zo doen, maar nogmaals, ik kan mij wel voorstellen dat het wel gebeurt is.
Maar goed, fijn om te weten dat iedereen wat vetes betreft gewoon een stuk in het profiel kan zetten.
Daarbij ben ik geen meisje van 16 en heb geen medestanders nodig. het gaat mij er om dat het hele verhaal in de doofpot is gestopt en dit nu ineens wel mag. Dit is dus geen verwijt naar slimmerik, maar naar het beheer. Gelijke monniken, gelijke kappen.