eventjes voorstellen!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xJuliex

eventjes voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 16:15

Hallo allemaal! Leuk dat jullie eventjes tijd nemen om mijn berichtje ook te lezen!
Ik weet nog niet zo goed hoe deze site werkt.. maar toen ik kwam ik hier en zag ik allemaal mensen die zich voorstelde, dus waarom ik ook niet?

Ik ben Julie, ik ben 15 jaar en woon in de buurt van Barneveld. Mijn hobby's zijn paardrijden en dansen. Ik rij al vanaf ongeveer mijn 6e jaar. Ik startte bij een vriendinnetje thuis, die had allemaal paarden vroeger en soms reden we dan bij haar thuis in de bak een rondje. Maar toen ben ik gaan lessen nemen( vanaf mijn 7e jaar ) en nu twijfel ik of ik wil doorgaan met paardrijden of niet. Ik les op zaterdag, om half 1 tot half 2. Iedere week krijg ik een andere pony, ik rij vaak jonge pony's omdat ik het leuk vind als er wat pit in zit.

Ik krijg vaak commentaar van 'let op je zit' ik verbeter dit graag tijdens de les en doe er ook écht wat aan. Op de ene pony gaat het beter dan de ander, en daarom is mijn vraag groot naar een verzorgpaard.

Ik rij fnrs bij onze manege, maar wil hoger gaan rijden. Alleen als ik gewoon een vast paard heb, weet ik wat er te wachten staat en kan ik mezelf ook gaan verbeteren. Stel, je hebt een paard staan rondom Barneveld of heb je een tip om me te helpen zoeken? Laat 't me weten!

Alvast bedankt!

Nies_

Re: eventjes voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 17:18

Welkom!

Zwartwitje

Re: eventjes voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 17:20

Hoi Julie! Leuk dat je je hebt aangemeld, heel veel plezier! En gewoon doorgaan met paardrijden hoor, zo te horen vind je 't veel te leuk om ermee te stoppen :)

xJuliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 18:47

Bedankt voor je leuke reactie!
Zwartwitje schreef:
Hoi Julie! Leuk dat je je hebt aangemeld, heel veel plezier! En gewoon doorgaan met paardrijden hoor, zo te horen vind je 't veel te leuk om ermee te stoppen :)

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 19:40

Hoi Julie,
Welkom op Bokt en veel plezier hier!

Als je klikt op Forum index (linksboven), en daarna op tabblad Eenmaal/Andermaal, dan zie je op de 4e regel verzorpaarden staan. Als je 25 berichten geplaatst hebt onder tabblad Informatief, dan mag je daarna bij verzorgpaarden een bericht zetten dat je een verzorgpaard zoekt. Tot die tijd kan je al wel berichten daar lezen. Misschien zit er wel een leuk paard voor je tussen!

xJuliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 10:41

Dankjewel, dat wist ik nog niet! Heel fijn dat je 't ff zei! x
Gooya schreef:
Hoi Julie,
Welkom op Bokt en veel plezier hier!

Als je klikt op Forum index (linksboven), en daarna op tabblad Eenmaal/Andermaal, dan zie je op de 4e regel verzorpaarden staan. Als je 25 berichten geplaatst hebt onder tabblad Informatief, dan mag je daarna bij verzorgpaarden een bericht zetten dat je een verzorgpaard zoekt. Tot die tijd kan je al wel berichten daar lezen. Misschien zit er wel een leuk paard voor je tussen!