Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De regels van Bokt.nl: schreef:Je account op Bokt
Je account op Bokt is strikt persoonlijk, het is nooit toegestaan een account te delen, uit te lenen of van het account van iemand anders gebruik te maken. Verder is het gebruik van meerdere accounts niet toegestaan, iedere gebruiker heeft dus maximaal één account op Bokt. Je kunt je gebruikersnaam hier veranderen. Als je per sé een ernstig probleem anoniem wilt aankaarten, kun je een verzoek voor een tijdelijk tweede account met een duidelijk en goed onderbouwde motivatie op voorhand indienen bij de moderators. Meer daarover kan je hier nalezen.
mick75 schreef:Maar een account delen lijkt me praktisch vrij lastig te controleren. Oke, soms verschilt de schrijfstijl enorm, maar soms ook niet. En hoe ga je controleren of mensen daadwerkelijk op 1 adres wonen en een computer delen? Of wat te denken van tienermeisjes die de hele dag bij elkaar over de vloer rondhangen en niet in de gaten hebben dat ze allemaal op 1 account zitten of ten minste op 1 IP-adres?
TurdusMerula schreef:Mocht je zelf ergens problemen rond hebben (vermoeden SA, of anders) dan zou ik een moderator een pb sturen.
Lia_ schreef:Ik heb er wel eens vreselijk om moeten lachen, mijn man en ik hebben beiden een account op Bokt en bokken vanaf dezelfde PC.
Ik heb wel eens per ongeluk wat in een HK topic, waar we beiden in posten, onder zijn naam gepost en dat met een edit aangepast met "afz Lia".
Daar kreeg ik dus serieus een OW voor want je account stikt persoonlijk en ik mocht absoluut niet op zijn account meelezen als de PC aanstond en hij ingelogd was![]()
![]()
![]()
Dan mis je als moderator toch wel een stukje realiteitszin![]()
Maar goed dat de bank me niet bant als ik met zijn pinpas geld haal
ikdoemaarwat schreef:TurdusMerula schreef:Mocht je zelf ergens problemen rond hebben (vermoeden SA, of anders) dan zou ik een moderator een pb sturen.
ja en dan krijg te horen, ja we gaan er naar kijken, vervolgens hoor je er niks meer van en diegene bokt gewoon lekker vrolijk verder , terwijl zelfs in woorden van diegene terug te halen is dat het een SA is
TurdusMerula schreef:Maar dan is er wel iets mee gedaan, je kunt misschien alleen niet exact zien wat. Er zal zeker aandacht voor zijn geweest.
Ik zou het als mod waarderen als iemand mij zo een berichtje zou sturen.