Iedereen merkt het nu onderhand natuurlijk wel.
Dat niet overal de sfeer goed is en dat er erg snel gehandeld word met bijv. slotjes
Hier zijn nu al meerdere toppics over gesloten .
Of doordat het weer half in de doofpot word gestoken d.m.v slotjes
Of dat bokkers de ''spanning'' weer niet aankonden en maar weer heftig en onrespectvol op mekaar reageerden.
De sfeer is namelijk onderling in toppics vaak erg gezellig ,maar door de strenge regels die aan de ene kant orde houden ,maar aan de andere kant steeds strenger lijken te worden word de sfeer er al wat minder op. En natuurlijk dat sommige bokkers gewoon niet meer aan het onderwerp denken ,maar gewoon lekker gaan zitten reageren op vanalles en iedereen en dit loopt natuurlijk 9 v/d 10 keer uit op onrespectvolle reacties of met zijn alle op 1 persoon of een kleinere groep.
Dit is zo ontzettend jammer. Tuurlijk het is openbaar , iedereen mag zijn eigen mening hebben ,maar door negatief gedrag verpest je zo de sfeer.
Ik word soms zelf echt een beetje moe van al die slotjes die overal op gegooit worden en als er even oftopic (gezellig! heb het niet over gemeen of onrespectvol) word gereageerd direct waarschuwing of slotje.
Ik vind zelf dat het zeker geen zooitje mag worden op bokt en ik de modjes erg waardeer voor hun inzet ,maar dat ze moeten weten hoe strenger je dingen verbied , hoe vaker het niet nageleeft word of het simpelweg mensen niet intereseerd.
Naar de bokkers zelf toe vind ik zelf ook dat ik soms echt merk dat een mening (hieronder versta ik iets wat je zelf vind en je argumenten voor hebt) niet gewaardeerd/gerespecteerd word.
Bokkers met een mening (noem ik maar even de ''kudde'') gaan met zijn alle 1 vormen om de gene met een andere mening (noem ik maar even de ''eenling'') zo veel mogelijk van mening te laten veranderen. Ik zelf ben aardig koppig ,maar heeft iemand goede argumenten tegen mijn mening etc zou ik zeker van mening kunnen veranderen

Gelukkig zijn er ook mensen bij die echt top reageren , discussies waar het super gaat en het gewoon een goede discussie is en ook zijn veel slotjes echt terrecht ,maar mijn aandacht gaat nu naar de mensen die willen rellen , mening onderwerp bespreken , de ontzettend snelle slotjes (alleen onterecht) om bokt echt weer 100% gezellig te krijgen

Ik heb dit toppic niet gemaakt om op een ander toppic op terug te komen , of op een ander persoon.
Nee dit is een algemeen topppic over de dingen die IK merk of wat andere gemerkt hebben en bij onderling contact heb ik dit gehoord etc.
En wou is weten hoe staan andere bokkers hier tegen over? Wat merken jullie ? etc
Hoop dat ik hiermee heb aangegeven wat iig mij weleens tsja... ''irriteerd''
Hoop dat dit topppic wel gerespectvol gereageerd kan worden en dat iedereen zijn mening kan / mag geven (en geen namen noemen