Young Riders topics in 'nieuwste berichten'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Young Riders topics in 'nieuwste berichten'

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:45

Bokt censureert oa omdat er jonge bokt gebruikertjes zijn.

In sommige van de topics van deze boktgebruikertjes wordt best fel gereageerd. Deze topics van kinderen verschijnen gewoon onder de 'nieuwste berichten' van de volwassenen, dus men heeft ook niet altijd in de gaten dat de TS een 10 jarig meisje is.
Kan dat niet anders?
Ik wil best rekening houden met jonge boktgebruikers, maar als ik constant in elk profiel moet kijken hoe oud de TS is, dan lijkt me dat niet handig.

Waarom worden die berichten wel door elkaar gezet op de openingspagina en is de Young Riders gedeelte niet helemaal apart?

Annetje

Re: Young Riders topics in 'nieuwste berichten'

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 23:39

Dit vind ik eigenlijk best een goede :)
Maar, ik denk dat dit vooral is gedaan omdat de jonge bokkers hier best mee mogen lezen en posten buiten het young riders gedeelte. Dat gedeelte van bokt is speciaal voor hen, maar dat zegt niet dat de jonge bokkers bv niet mee willen discussieren in de topics over politiek, om maar een voorbeeld te geven.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 23:43

Het is op zich wel een goed idee! :j

Ik denk alleen dat het moeilijk te realiseren is. Misschien is het een beter idee om, net zoals de mods, de leeftijd van de user onder zijn username en boven zijn ava te zetten.
Dan kun je in één oogopslag zien wat je enigzins kan verwachten.
Jonge geesten in een oud lichaam niet meegerekend natuurlijk. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:12

Maar waarom dan uberhaupt een young riders gedeelte, als de kinderen gewoon mogen posten in de volwassen topics.
Als een meiske van 10 gaat reageren in bijv. een politiek topic en daar een vreemd antwoord geeft waar ieder over struikelt. Dan krijgt ze een hoop zooi over zich heen. Ik kijk namelijk niet bij elke poster hoe oud ze zijn en verwacht eigenlijk geen kinderen in zo'n topic.
Je probeert ze vriendelijk te benaderen, maar sommigen zijn zo eigenwijs, bijdehand en hondsbrutaal, dat je soms op je vingers moet gaan zitten.

Maar kan er niet een leeftijdslimiet komen voor de volwassen fora. Dan krijg je bijvoorbeeld ook geen meisjes die join ups toepassen omdat ze het op bokt hebben gelezen of daar vragen over stellen in het volwassen gedeelte en daar weer een reltopic uit voort vloeit.

Een bokt junior zeg maar of iig een leeftijdsindicatie in het avatar gedeelte, onder je boktnaam zeg maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:19

Annetje schreef:
Dit vind ik eigenlijk best een goede :)
Maar, ik denk dat dit vooral is gedaan omdat de jonge bokkers hier best mee mogen lezen en posten buiten het young riders gedeelte. Dat gedeelte van bokt is speciaal voor hen, maar dat zegt niet dat de jonge bokkers bv niet mee willen discussieren in de topics over politiek, om maar een voorbeeld te geven.

Ik denk ook dat velen die een een young rider topic reageren, in eerste instantie niet eens in de gaten hebben dat het om een YR topic gaat. Zo krijgt een jonge TS vaak een krab over de neus, puur omdat mensen niet weten dat het een jonge TS is.

Ze willen misschien wel mee discussieren in een volwassen topic, maar vaak kunnen ze dat niet en dat leid tot onrust in een topic.