Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lott schreef:ik vind dat je blijvend post zou moeten kunnen veranderen
BartVB schreef:Even een copy/paste uit het andere topic:
Het belang van Bokt staat niet boven het belang van de persoon maar andersom is ook niet het gevalEr is een belangenafweging tussen de privacy van een individu en de belangen van de organisatie waar deze gegevens staan.
Er zijn op Bokt dus behoorlijk wat mogelijkheden om berichten weg te halen. Alles integraal verwijderen 'gewoon omdat het kan' of omdat het lijkt alsof dit af te dwingen is via het CBP is een ander verhaal. Hierin tellen de belangen van Bokt (archieffunctie en Bokt.nl bestaat voor 95% uit topics) ook
Andersom schreef:darkchrystal, inderdaad, dat duurt uren. Ik zou zelf ook wel een hoop berichten verwijderd willen hebben, maar dan ben ik uren bezig met uitzoeken welke berichten, en daarna moet ik ook nog maar afwachten of de reden goed genoeg is....
_Lott schreef:ik vind dat je blijvend post zou moeten kunnen veranderen
PERENBOOMPIE schreef:Beetje onzin dat een gebruiker een in jullie ogen geldige rede moet aandragen om verwijdert te worden,zowel posts of account.
Wanneer een gebruiker dit verzoekt dienen jullie dit gewoon in te wilgen zonder welke rede dan ook!
Dorienn schreef:'berichten automatisch na 2 jaar verwijderen' vind ik niet zo een goede optie, daar haal je best nog wel info uit.. De rest vind ik al goede oplossingen. Ik vind dat bokt indien je je account wil verwijderen je de mogelijkheid mag laten om je berichten te verwijderen, je naam niet meer te laten zien (vb gast) of om het allemaal zo te laten.
sjanie schreef:PERENBOOMPIE schreef:Beetje onzin dat een gebruiker een in jullie ogen geldige rede moet aandragen om verwijdert te worden,zowel posts of account.
Wanneer een gebruiker dit verzoekt dienen jullie dit gewoon in te wilgen zonder welke rede dan ook!
Helemaal mee eens. Mag ik trouwens vragen wat er met de quote bij Perenboompje door BartV is gedaan?