Dit gebeurt als ik de tem functie gebruik (ja, ik heb op dit topic dus getemd ) en vervolgens terug keer naar het topic. 1 klik op F5 en de boel is weer normaal. Misschien ergens een bugje?
Waar zeg ik dat ik me er druk om maak dan? Ik denk dat het een heel eenvoudig bugje is, maar als het beheer er niet van weet, kunnen ze het ook niet fixen
Sim
Geplaatst: 12-12-10 18:21
stef schreef:
Waar zeg ik dat ik me er druk om maak dan?
DAT zeg ik niet, ik zeg dat IK me er niet druk om maak. Zal best een bugje zijn. Bokt zit er vol mee.
Ik heb er ook last van, ook als ik op vorige klik na een link (ja, nu dat weer ).
Jet
Geplaatst: 13-12-10 00:59
Dit heb ik dus ook sinds ongeveer een week, als ik terug ga met de backspace. Overigens soms iedere pagina en dan weer maar 1 keer met de eerste pagina van het bericht, maar maf is het wel.
Klinkt als een nogal vreemde bug in Internet Explorer Zijn er mensen met een andere browser (Firefox, Chrome, Safari, etc) die hier ook last van hebben?
Ik heb het trouwens ook als ik op een link klik en vervolgens dmv backspace terug ga naar bokt. Niet altijd overigens.
K zal het straks als ik tijd heb op mijn werk eens testen, daar heb ik firefox
druppeltje
Geplaatst: 13-12-10 13:22
Ik heb even op dit topic getemd om te testen, maar met Chrome is het iig niet.
Ir111
Geplaatst: 16-12-10 15:06
BartVB schreef:
Klinkt als een nogal vreemde bug in Internet Explorer Zijn er mensen met een andere browser (Firefox, Chrome, Safari, etc) die hier ook last van hebben?