Ik heb een link in mijn onderschrift opgenomen van een Bokt-tool, de berichtenteller, om te kunnen zien hoeveel nuttige posts ik nog nodig heb. Als ik ben ingelogd en hier op klik, geeft hij ineens aan dat die tool alleen voor geregistreerde leden beschikbaar is. Bovenin kan ik dan zien dat ik ineens uitgelogd ben. En als ik dan ergens op klik, inloggen ofzo, krijg ik een wit scherm met een foutmelding, namelijk: "The requested URL /ucp.php was not found on this server". En als ik dan op de terugknop in de browser klik ben ik ineens wel weer ingelogd. Hoe kan dit?
En hebben meerdere Bokkers last van dit "kwaaltje" met hun berichtenteller?
De link om te controleren of je genoeg berichten hebt voor de algemene fora is over het algemeen niet een functie die dagelijks door veel mensen gebruikt wordt, dus ik denk niet dat er veel meer mensen zijn met problemen.
Heb je ook op andere momenten last van dat je uitgelogd raakt van Bokt? En welke browser gebruik je?
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-10 23:24
Ik gebruik op deze pc mozilla firefox 3.6.12, op andere pc internet explorer, kan allen niet zien nu welke versie...
En wat betreft uitloggen: nee geen andere problemen ermee...
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-10 16:14
Nou, ik weet niet wat er is gebeurd, maar het probleem is opgelost! Als ik nu op de teller klik, kan ik gewoon zien hoeveel berichten ik nog nodig heb. Dank voor de hulp!
Mod-jes: Wat mij betreft mag je dit topic op slot draaien...
Karl66
Geplaatst: 12-12-10 23:58
Het probleem is opgelost, dus hier kan een slotje.