Hoi hoi, Ik wil me even voorstellen op Bokt. Ben helemaal nieuw hier en weet nog niet zo goed hoe het werkt. Heb altijd recreatief en dressuur gereden en ga binnenkort beginnen met western, aangestoken door mijn vriend Peter, hahahaha!! We hebben een Tinkermerrie gekocht genaamd; Coosje GC, alias Spekkie. Spekkie is een hele lieve/coole Tinker. Helaas heeft haar vorige eigenaresse reuma en kan haar niet meer rijden. We volgen Spekkie al een half jaar en 18 december komt ze in ons gezin. Ik ga lessen nemen bij Jan Pieter om zo de basis van de western onder de knie te krijgen. Daarbij wil ik heerlijke lange buitenritten gaan maken. Peter wil haar graag binnen gaan trainen. Peter is de vorige eigenaar van Mylo. Helaas heeft ie die door omstandigheden weg moeten doen, maar soms is het beter om helemaal opnieuw te beginnen, dus we zien dit ook als een nieuwe start. Als jullie ideeen of opmerkingen of zomaar wat leuks weten, hoor ik het graag. Groetjes, Karin
Wat leuk veel plezier! Heb je ook al een foto van jullie tinker ? Vind het altijd erg stoere paarden!
Ben benieuwd naar jullie vorderingen straks!
CoosjeGC
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-10 13:48
Hoi hoi,
Dank je!! Ja heb wel foto's, maar weet nog niet hoe ik ze hier moet plaatsen. Ze is kort gebouwd en heeft hele lange manen. 145cm.
Groetjes, Karin
kelz
Geplaatst: 10-12-10 13:54
Oke dan,dat is wel oontzettend gaaf! Je kunt ze via imageshack.us uploaden of via mijnalbum.nl Dan kan je ze door aan het begin [img]en%20aan%20het%20eind%20van%20de%20link[/img] te zetten plaatsen Hoop dat het een beetje duidelijk is,hihi..
Dank jullie! Ze is vooral heeeeeel errug lief en dat is het belangrijkste! Ze heeft ook 2 blauwe ogen, moet je van houden, maar ik vind het supermooi. Henk bedankt voor de mooie foto's. We zijn superblij met haar.
Nies_
Geplaatst: 13-12-10 23:28
2 blauwe ogen vind ik wel gaaf Verschillende kleuren ogen hou ik niet zo van.
CoosjeGC
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-10 14:50
Inderdaad, het is een heel appart gezicht!! Maar wat ik al eerder zei, het belangrijkste is dat ze heeeeel errug braaf en lief is. Een ontzettende grote knuffel!! Angel is ook een heel mooi paardje, rij je er ook wedstrijden mee??