Discussie mogelijk?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Discussie mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 00:53

Nav [FZ] Nav topic: met 2 maten meten. en het onvermijdelijke slot wat er op kwam heb ik een vraag:

Is het nou niet gewoon eens mogelijk om een goede (inhoudelijke) discussie te voeren tussen beheer, mods en gebruikers over het modbeleid, het vermeende met 2 (of meer) maten meten etc?

Moet voor alle partijen toch prettig (kunnen) zijn, om eens eerlijk (maar fatsoenlijk) feedback te krijgen?

upendo

Re: Discussie mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 00:55

Ja.

Want het 'gegeven antwoord' was mijn inziens geen antwoord maar meer een regeltje tekst om maar een slotje te mogen plaatsen..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 00:58

ow deze of mijnes wordt gesloten

de smoes: dubbeltopics mogen niet :+

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 00:59

Het probleem is dat veel mensen ook niet echt op een respectvolle manier kunnen discussiëren. Je geeft je mening en er wordt gereageerd alsof je helemaal half gaar bent. :+

Neemt niet weg dat ik het ermee eens ben dat ik het geen slimme zet vind om de topics zo snel te voorzien van een slotje. Zo wek je wel wantrouwen...

Anoniem

Re: Discussie mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 01:01

Klopt Vie, en het vertrouwen IS al niet zo groot.

Maak er als beheer dan desnoods een afspiegeling van Bokkers van, organiseer eens een rondetafelsessie ofzo.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 01:05

Een bokker had een vraag over haar OW en het heeft niet zoveel zin om daar een topic over te openen. Voor het antwoord op die vraag moet je toch bij een mod zijn en een PB is daarvoor de geëigende weg.

Het heeft dus ook niet zoveel zin om hier topics over te blijven openen en naar de bekende weg te vragen.

Hier dus ook een slotje.